Monte Carlo Commemorative Edition (Classic 900 cabrio)

Voor alle Saab cabrio rijders
Joris
Geregistreerd lid

Bericht door Joris » di 09 mei, 2006 11:44

Er staat er nu eentje op marktplaats. Wel bijna 13000 (!) euro en hij moet nog uit Italië komen. Ik krijg de link vanuit marktplaats er niet in, maar hierbij de tekst van de verkoper. (niet van mij dus!)

Vanuit Italie breng ik mooie auto's naar Holland. Momenteel heb ik een zeer bijzondere Saab 900 clasic Turbo cabrio in de speciale Aero Monte Carlo uitvoering. Van deze uitvoering zijn er slecht 300 gebouwd en is voor de echte liefhebber dus zeer speciaal.

De auto is van 1992 en heeft aantoonbaar 143.000 km gereden.
De auto heeft alle opties tw:
- airco
- houtinleg
- leer
- stoelverwarming
- cruise control
- ABS
- centrale vergrendeling
- electrische spiegels
- electrische ramen
- electrische kap
- leren deurbekleding met houtinleg

auto en kap zijn in nieuwstaat.
Voor de prijs van 12.950,- euro wordt de auto in Holland afgeleverd inclusief alle benodigde documenten nodig voor de tenaamstelling. Eventueel kan een bevriende relatie van mij hem voor u op kenteken zetten of dit voor u bergeleiden.

Groeten uit een zonnig Milaan (hier wordt ook nooit met zout gestrooid dus u kunt wel raden hoe de auto er van onder uitziet)

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » di 09 mei, 2006 16:26

Waarom kosten ze (monte carlo nr 57)in Duitsland 18.500 euro?

Valt me op dat ook de normalere versies veel duurder zijn. Gemiddeld z`n 14.000 euro!

Als je ooit je classic cabrio wilt verkopen, doe dat dan in Duitsland zou ik zeggen.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » di 09 mei, 2006 18:40

Joris
Geregistreerd lid

Bericht door Joris » di 09 mei, 2006 19:22

Er is er zojuist een op marktplaats bijgekomen. Als dit je ding is moet je deze hebben. Ziet er volgens mij erg goed uit!

Succes! Joris

9000H
Geregistreerd lid

Bericht door 9000H » do 11 mei, 2006 12:06

volgens mij heeft de verkoper van de mc (van MP van 9 mei)
ook een mc-vespaatje in zijn schuur....leuke comb :lol: i!

r.wery
Geregistreerd lid

Bericht door r.wery » do 11 mei, 2006 23:03

De MC 1992 ( van MP 9 mei ) is een dag voordat zij op MP kwam op Autoscout gezet door de Italiaanse eigenaar/verkoper. Ik ben spoorslags naar Milaan gereisd om de auto te zien. Erg mooi ( 1e lak ) en volkomen origineel conform beschrijving en met een gloednieuwe kap. Ik heb de auto gekocht en zij komt volgende week met een autotransport naar Nederland. Er was veel belangstelling voor, ook uit Duitsland, naar ik begreep. Een aanwinst op de weg !

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 12 mei, 2006 17:07

:shock: :shock: :D :D :D Gaaf dat je hem hebt gekocht! Supermooie auto! :!:

Plaats reactie