Heartdrive 2010, zondag 13 juni 2010

Voor alle Saab cabrio rijders
Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sabriolet » di 02 feb, 2010 23:35

in ieder geval is de site ge-update naar 2010

de rest zal dus ook wel op korte termijn doorkomen

tot 13 juni

Sabriolet 8)

christiaanjanssen
Geregistreerd lid

Oproep aan 2009 deelnemers

Bericht door christiaanjanssen » zo 28 feb, 2010 8:57

Ik wil in Saabberichten een artikel plaatsen over de Heartdrive 2010 met als doel zoveel mogelijk Caab's te krijgen voor dit jaar.
Ik wil dat doen aan de hand van een interview met een deelnemer en een Saab rijder uit 2009.

Wie heeft vorig jaar meegedaan en heeft daar een prachtig verhaal bij en ook nog contact(gegevens) met de Heartdirve gasten?

Ik lees het graag.

Christiaan Janssen

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » zo 28 feb, 2010 11:14

De HoofdHeartDrive-gast is ook SF'er en zal zich aanstonds wel melden.

Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Heartdrive 2010, zondag 13 juni 2010

Bericht door Sabriolet » do 13 mei, 2010 10:34

Goedemorgen mede Cabriorijders, zojuist ontving ik een mail van de stichting Heartdrive. Ik zet dan ook graag het onderstaande verzoek door in de hoop dat we nog wat mensen kunnen krijgen die mee willen rijden voor dit goede doel. Alvast vriendelijk bedankt voor het lezen van onderstaand.

Beste Saab Cabrio rijder/liefhebber,

Over een maand is het zover. Dan gaan we, op zondag 13 juni, dankzij uw inzet weer een ongetwijfeld prachtige HeartDrive verrijden. Enige tijd geleden heeft u zich hiervoor aangemeld, maar doordat we in afwachting waren van de definitieve startlocatie hebben we nog even gewacht met de bevestiging. Ook op dit moment zijn we nog in gesprek met een aantal locaties, dus de startlocatie laat nog even op zich wachten. Wel weten we dat de tocht over de Veluwe ten noordwesten van Apeldoorn zal gaan.

We werken eraan u spoedig te kunnen berichten omtrent de startlocatie en het definitieve dagprogramma.

Op dit moment hebben we van 22 gezinnen een aanmelding ontvangen voor deze dag, wat ervoor zorgt dat we voor 88 gezinsleden een plek in een auto nodig hebben. Dat betekent dat we nog zo’n 15 Saab Cabrio’s nodig hebben om iedereen mee te kunnen nemen. Als u nog familie/vrienden/collega’s heeft die ook enthousiaste Saab liefhebbers zijn en mee willen rijden tijdens deze dag, houden we ons natuurlijk van harte aanbevolen.

Met vriendelijke groet, en ik hoop jullie te mogen ontmoeten op 13 Juni. :D
Sabriolet. 8)

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » do 13 mei, 2010 11:03

Heartdrive schreef:Vriendelijk dank voor uw aanmelding. U ontvangt zo spoedig mogelijk een bevestiging per mail.
Ik heb net weer het filmpje op de site bekeken, ik word daar heerlijk blij gelukkig en vrolijk van.
Vooral die voorste cabrio met die zot met dat oranje blouseje achter het stuur geniet er écht met volle teugen van! :mrgreen:

Ik sms vast "zon aan op 13062010" naar 1414!

Woew 8)

Richard 32
Geregistreerd lid

Bericht door Richard 32 » do 13 mei, 2010 11:35

Ik heb net bericht gekregen ! Het gaat wel door alleen de start locatie is nog niet bekent . Maar het wordt in ieder geval de veluwe .
Ze hebben nu van 22 gezinnen inschrijvingen dat is zo'n 88 mensen en zijn dus nog opzoek naar ongeveer 15 auto's ! Dus mensen ..... Schrijf je nog even in !!

christiaanjanssen
Geregistreerd lid

Bericht door christiaanjanssen » za 15 mei, 2010 6:59

Sabriolet schreef:
Op dit moment hebben we van 22 gezinnen een aanmelding ontvangen voor deze dag, wat ervoor zorgt dat we voor 88 gezinsleden een plek in een auto nodig hebben. Dat betekent dat we nog zo’n 15 Saab Cabrio’s nodig hebben om iedereen mee te kunnen nemen. Als u nog familie/vrienden/collega’s heeft die ook enthousiaste Saab liefhebbers zijn en mee willen rijden tijdens deze dag, houden we ons natuurlijk van harte aanbevolen.

Met vriendelijke groet, en ik hoop jullie te mogen ontmoeten op 13 Juni. :D
Sabriolet. 8)
Bjorn, betekent dit dat ieder gezin zich aanmeldt met 4 personen die ook mee willen rijden? Gezien het aantal vrije zitplaatsen in een cabrio (max. 3) worden alle gezinnen dan opgesplitst.
Ik hoop dat er snel nog extra aanmeldingen komen; jammer dat de mogelijkheid om Saabberichten te gebruiken om extra deelnemers te krijgen is gemist.

Christiaan

jh
Geregistreerd lid

Bericht door jh » za 15 mei, 2010 17:30

Ik zal me ook maar eens aanmelden, als mijn agenda dit toelaat.

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » za 15 mei, 2010 17:36

Er staat ergens op de site dat gezinnetjes opgesplist worden, andere oplossing was geweest de kleintjes in de kofferbak te frommelen :twisted:

Ow, en had ik al gezegd dat het écht de moeite waard is om mee te gaan, het was super gezellig afgelopen keer!

MennoB
Geregistreerd lid

Bericht door MennoB » za 15 mei, 2010 18:10

ook wij hebben ons opgegeven..nu maar hopen op mooi weer....wat een super idee!
tamara

Hansos
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Hansos » zo 16 mei, 2010 13:44

Kom op Caab Rijders die nog niet ingeschreven hebben! Gun anderen ook het plezier om in zo'n superauto (mee) te mogen rijden! Zorgen jullie voor de auto's, dan zal ik voor de zon zorgen!

r.wery
Geregistreerd lid

Bericht door r.wery » zo 16 mei, 2010 14:37

Ik doe mee, en ga nog wat lobbyen.
't Was vorig jaar een vrolijke dag.
Rutger

Arnold SB
Geregistreerd lid

Bericht door Arnold SB » ma 17 mei, 2010 15:04

Ook ik heb me zojuist aangemeld voor deze rit. Zie er naar uit om gastheer te zijn voor 1-3 personen voor deze toerrit over 'mijn' prachtige Veluwe.

Dobrov
Geregistreerd lid

Bericht door Dobrov » ma 17 mei, 2010 18:50

Hansos schreef:Kom op Caab Rijders die nog niet ingeschreven hebben! Gun anderen ook het plezier om in zo'n superauto (mee) te mogen rijden! Zorgen jullie voor de auto's, dan zal ik voor de zon zorgen!
Daar ga ik je van harte aan houden Hansos !

93paul
Geregistreerd lid

Bericht door 93paul » vr 21 mei, 2010 4:46

we hebben ons ingeschreven en gaan erbij zijn !

Iemand enig idee hoe lang er gereden wordt ?

Groet,

paul

Plaats reactie