de rest zal dus ook wel op korte termijn doorkomen
tot 13 juni
Sabriolet

Ik heb net weer het filmpje op de site bekeken, ik word daar heerlijk blij gelukkig en vrolijk van.Heartdrive schreef:Vriendelijk dank voor uw aanmelding. U ontvangt zo spoedig mogelijk een bevestiging per mail.
Bjorn, betekent dit dat ieder gezin zich aanmeldt met 4 personen die ook mee willen rijden? Gezien het aantal vrije zitplaatsen in een cabrio (max. 3) worden alle gezinnen dan opgesplitst.Sabriolet schreef:
Op dit moment hebben we van 22 gezinnen een aanmelding ontvangen voor deze dag, wat ervoor zorgt dat we voor 88 gezinsleden een plek in een auto nodig hebben. Dat betekent dat we nog zo’n 15 Saab Cabrio’s nodig hebben om iedereen mee te kunnen nemen. Als u nog familie/vrienden/collega’s heeft die ook enthousiaste Saab liefhebbers zijn en mee willen rijden tijdens deze dag, houden we ons natuurlijk van harte aanbevolen.
Met vriendelijke groet, en ik hoop jullie te mogen ontmoeten op 13 Juni.![]()
Sabriolet.

Daar ga ik je van harte aan houden Hansos !Hansos schreef:Kom op Caab Rijders die nog niet ingeschreven hebben! Gun anderen ook het plezier om in zo'n superauto (mee) te mogen rijden! Zorgen jullie voor de auto's, dan zal ik voor de zon zorgen!