17e open?!
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

-
jelleiden
- Geregistreerd lid
G-ice schreef:Vandaag met een dikke boor van 14 mm in m'n Saabrio liggen boren, dit destructieve gedrag (buren keken me vragend aan, dak open, boren in je auto, gek?!) heeft er voor gezorgd dat ik morgen lekker uit de wind zit![]()
Gisteren nacht keken ze ook al naar buiten, toen was ik m'n kabelboom aan het doorknippen om op de laptop alle data van de auto te kunnen uitlezen en opslaan (vandaag lekker mee gespeeld samen met Maarten). Ik denk dus dat ze morgen allemaal voor de TV zitten te kijken of "die gek uit de buurt met z'n Saab" ook meerijdt!
GrIJnS
(nog maar 1 nachtje slapen!)
N-ice!
-
Bezemwagen
- Geregistreerd lid
-
Sannie
- Geregistreerd lid
-
9900
- Donateur

-
Anders D
- Geregistreerd lid
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
-
EricH
- Donateur (2x)

-
Anders D
- Geregistreerd lid
Voor mij was de kans al klein om mee te beginnen. Er stond al een tijd een andere afspraak en ik heb de discussie verlorenArbilen schreef:das jammer Anders! Had je caab wel eens willen zien. Maar ja, de kans dat je bekenden gaat ontdekken is wel heel erg kleinAnders D schreef:Ik baal er enorm van dat ik er niet bij ga zijnVeel plezier en geweldig bedankt mensen dat jullie morgen meedoen
-
Caabalmere
- Geregistreerd lid
Hallo Caabrio-liefhebbers,even voorstellen en een vraag:
ik (49) ben nieuw ingeschreven hier op het duidelijk erg enthousiaste forum met vele liefhebbers. Mijn wens is ook voor april met een 9-3 cabrio automaat te bezitten (prijsklasse tot zo'n E 11.000,-). Rijd al 4 jaar cabrio ; Miata '91 (mx5 116 pk), die nu lekker binnenshuis staat ...drive-inwoning
,
en buiten staat mijn Laguna turbo 2004 te glimmen.
Eerdaags krijgen ze allebei voortijdig een 14 maands apk en probeer ze te verkopen of iig eentje, ten vervanging door een Saab.
Die Miata is een lekkere spartaanse achterwielaandrijver, maar mist turbokracht en ruimte van een achterbankie (v.w. kleine hond of extra koffer).De Renault probleemloos soepel, maar niet spannend genoeg als je liever in cabrio's zit met 360 graden uitzicht.
Maarrrrr ,waar is die bijeenkomst deze zondag ?
Heb zoveel achterstallig leeswerk, vraag het liever even snel
Doe wel altijd mee aan de Ijsselmeerrit in Maart (bij mijn weten de allereerste off. cabriorit half Maart, altijd georganiseerd door de Barchettaclub en voor alle cabrio's).
Tot later en zeker weten tot ziens,
mvg,
willem
Almere-stad
ik (49) ben nieuw ingeschreven hier op het duidelijk erg enthousiaste forum met vele liefhebbers. Mijn wens is ook voor april met een 9-3 cabrio automaat te bezitten (prijsklasse tot zo'n E 11.000,-). Rijd al 4 jaar cabrio ; Miata '91 (mx5 116 pk), die nu lekker binnenshuis staat ...drive-inwoning
en buiten staat mijn Laguna turbo 2004 te glimmen.
Eerdaags krijgen ze allebei voortijdig een 14 maands apk en probeer ze te verkopen of iig eentje, ten vervanging door een Saab.
Die Miata is een lekkere spartaanse achterwielaandrijver, maar mist turbokracht en ruimte van een achterbankie (v.w. kleine hond of extra koffer).De Renault probleemloos soepel, maar niet spannend genoeg als je liever in cabrio's zit met 360 graden uitzicht.
Maarrrrr ,waar is die bijeenkomst deze zondag ?
Heb zoveel achterstallig leeswerk, vraag het liever even snel
Doe wel altijd mee aan de Ijsselmeerrit in Maart (bij mijn weten de allereerste off. cabriorit half Maart, altijd georganiseerd door de Barchettaclub en voor alle cabrio's).
Tot later en zeker weten tot ziens,
mvg,
willem
Almere-stad
-
eddracket
- Geregistreerd lid
-
Caabalmere
- Geregistreerd lid
Ik zie het al staan hier, in het nieuws (14.30 uur Muiden/Maxis).
http://www.nu.nl/economie/2163970/honde ... -merk.html
gr.
http://www.nu.nl/economie/2163970/honde ... -merk.html
gr.