17e open?!

Voor alle Saab cabrio rijders
Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » za 16 jan, 2010 20:31

kijk je morgen wel een beetje uit voor schade Gijs (you know :wink: )

Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sabriolet » za 16 jan, 2010 20:35

yep, het schermpje ligt achterin, samen met de tyrapjes voor het schildje.

nr 146 is compleet

de paraplu niet vergeten :P

Sabriolet 8)

jelleiden
Geregistreerd lid

Bericht door jelleiden » za 16 jan, 2010 21:57

G-ice schreef:Vandaag met een dikke boor van 14 mm in m'n Saabrio liggen boren, dit destructieve gedrag (buren keken me vragend aan, dak open, boren in je auto, gek?!) heeft er voor gezorgd dat ik morgen lekker uit de wind zit :twisted:

Gisteren nacht keken ze ook al naar buiten, toen was ik m'n kabelboom aan het doorknippen om op de laptop alle data van de auto te kunnen uitlezen en opslaan (vandaag lekker mee gespeeld samen met Maarten). Ik denk dus dat ze morgen allemaal voor de TV zitten te kijken of "die gek uit de buurt met z'n Saab" ook meerijdt!

GrIJnS

(nog maar 1 nachtje slapen!)

N-ice!

Bezemwagen
Geregistreerd lid

Bericht door Bezemwagen » za 16 jan, 2010 22:34

Nr 275 is stiekem ook Caab, open als het weer het een beetje toestaat. Nu sneeuwt het een beetje.

Iemand nog een windscherm in de aanbieding toevallig? Wel morgen leveren graag...

Sannie
Geregistreerd lid

Bericht door Sannie » za 16 jan, 2010 23:00

Net lid....en ik zie dat ik een numer heb gekregen, dus we gaan mee!

Wil de kap wel open doen , maar de kids gaan mee op de achterbank.....en dat kan ik ze niet aandoen.....denk ik!

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » za 16 jan, 2010 23:29

Hier regent het. Ik had hem net zo netjes gewassen :-(

9900
Donateur
Donateur

Bericht door 9900 » za 16 jan, 2010 23:42

Sannie schreef:Net lid....en ik zie dat ik een numer heb gekregen, dus we gaan mee!

Wil de kap wel open doen , maar de kids gaan mee op de achterbank.....en dat kan ik ze niet aandoen.....denk ik!
Ach, gewoon open doen is goed voor de weerstand :lol:

Anders D
Geregistreerd lid

Bericht door Anders D » za 16 jan, 2010 23:49

Ik baal er enorm van dat ik er niet bij ga zijn :evil: Veel plezier en geweldig bedankt mensen dat jullie morgen meedoen 8)

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » zo 17 jan, 2010 0:21

Anders D schreef:Ik baal er enorm van dat ik er niet bij ga zijn :evil: Veel plezier en geweldig bedankt mensen dat jullie morgen meedoen 8)
das jammer Anders! Had je caab wel eens willen zien. Maar ja, de kans dat je bekenden gaat ontdekken is wel heel erg klein :-(

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » zo 17 jan, 2010 0:30

Nou zeg, het sneeuwt hier, hij is fijn :-(

EricH
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door EricH » zo 17 jan, 2010 0:35

Vandaag open naar de wasplaats gereden, handschoenen aan, muts op, stoelverwarming en verwarming aan. Heerlijk, maar wel veel blikken van: wat moet die man. Morgen ook als het even kan.

Anders D
Geregistreerd lid

Bericht door Anders D » zo 17 jan, 2010 0:57

Arbilen schreef:
Anders D schreef:Ik baal er enorm van dat ik er niet bij ga zijn :evil: Veel plezier en geweldig bedankt mensen dat jullie morgen meedoen 8)
das jammer Anders! Had je caab wel eens willen zien. Maar ja, de kans dat je bekenden gaat ontdekken is wel heel erg klein :-(
Voor mij was de kans al klein om mee te beginnen. Er stond al een tijd een andere afspraak en ik heb de discussie verloren :oops: Iets zegt me alleen dat er vast een herkansing komt ;)

Caabalmere
Geregistreerd lid

Bericht door Caabalmere » zo 17 jan, 2010 1:25

Hallo Caabrio-liefhebbers,even voorstellen en een vraag:

ik (49) ben nieuw ingeschreven hier op het duidelijk erg enthousiaste forum met vele liefhebbers. Mijn wens is ook voor april met een 9-3 cabrio automaat te bezitten (prijsklasse tot zo'n E 11.000,-). Rijd al 4 jaar cabrio ; Miata '91 (mx5 116 pk), die nu lekker binnenshuis staat ...drive-inwoning 8) ,
en buiten staat mijn Laguna turbo 2004 te glimmen.

Eerdaags krijgen ze allebei voortijdig een 14 maands apk en probeer ze te verkopen of iig eentje, ten vervanging door een Saab.
Die Miata is een lekkere spartaanse achterwielaandrijver, maar mist turbokracht en ruimte van een achterbankie (v.w. kleine hond of extra koffer).De Renault probleemloos soepel, maar niet spannend genoeg als je liever in cabrio's zit met 360 graden uitzicht.

Maarrrrr ,waar is die bijeenkomst deze zondag ?
Heb zoveel achterstallig leeswerk, vraag het liever even snel :lol:
Doe wel altijd mee aan de Ijsselmeerrit in Maart (bij mijn weten de allereerste off. cabriorit half Maart, altijd georganiseerd door de Barchettaclub en voor alle cabrio's).

Tot later en zeker weten tot ziens,
mvg,
willem
Almere-stad

eddracket
Geregistreerd lid

Bericht door eddracket » zo 17 jan, 2010 10:49

Spijtig dat ik er niet bij kan zijn, maar ik ga de nieuwe 9-5 bewonderen op het autosalon dus dan ben ik er in gedachte toch een beetje bij :wink:
Veel succes vandaag

Caabalmere
Geregistreerd lid

Bericht door Caabalmere » zo 17 jan, 2010 12:48

Ik zie het al staan hier, in het nieuws (14.30 uur Muiden/Maxis).

http://www.nu.nl/economie/2163970/honde ... -merk.html

gr.

Plaats reactie