een cabrio gekocht!

Voor alle Saab cabrio rijders
Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » za 13 mar, 2010 12:17

aha, ik heb daar wel kunnen pinnen in nov 2008.
Was toen inderdaad erg druk. Was om 11h klaar met keuren en mocht om 16h gaan betalen.
Probeer eens met je DigiD in te loggen bij de RDW, mijn voertuigen. Kan zijn dat je kenteken al wel bekend is. Beginnen ze niet met de LBB series inmiddels?

Onno van Noort
Geregistreerd lid

Bericht door Onno van Noort » za 13 mar, 2010 13:20

Op hoofdkantoor Zoetermeer, kon je per direct papieren uitlaten printen en betalen :wink:

Sverige uppe!
Geregistreerd lid

Bericht door Sverige uppe! » za 13 mar, 2010 13:26

TCSE schreef:Probeer eens met je DigiD in te loggen bij de RDW, mijn voertuigen. Kan zijn dat je kenteken al wel bekend is. Beginnen ze niet met de LBB series inmiddels?
Da's handig! Nee nog geen kenteken dus.
RDW is idd al begonnen met het uitgeven van de LBB serie.

Caspar

Bericht door Caspar » za 13 mar, 2010 18:48

moest in waddinxveen ook een week wachten totdat ik de papieren had..Ging destijds met het invoeren van mijn 900 wel wat makkelijker..

Vond de formulieren nou ook niet bepaald uitblinken in duidelijkheid

j.g.palm
Geregistreerd lid

RDW en kenteken

Bericht door j.g.palm » za 13 mar, 2010 22:42

25 februari een zwarte saab cabrio van 2005 gekocht in duitsland,26 februari in Venlo gekeurd en BPM aangifte gedaan.3 maart mail ontvangen,4 maart spoedbetaling gedaan maar tot nu toe geen kenteken binnen.Gebeld en op 5 maart is kenteken verstuurd,7 en 8 maart navraag gedaan waar het bleef maar 12 maart RDW gebeld die vertelden dat het ws zoekgeraakt is en dat we tot 19 maart moeten wachten voordat een nieuwe aanvraag word behandeld.Kentekenbewijzen schijnen als normale post te worden verstuurd dus niet aangetekend of op postkantoor af te halen.De auto staat nu in een garagebedrijf op 1 km aftand,dichtbij maar toch zo ver weg.

*Annelies*
Geregistreerd lid

Bericht door *Annelies* » za 13 mar, 2010 22:51

Gatver, da's balen, zeg!! :roll:

Sverige uppe!
Geregistreerd lid

Bericht door Sverige uppe! » za 13 mar, 2010 23:10

Daar word je helemáááál gek van zeg. Ik krijg het echt benauwd van zulke verhalen :roll:

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » zo 14 mar, 2010 13:19

Worst case Hans, komt bij jou vast snel goed :-)

Sverige uppe!
Geregistreerd lid

Bericht door Sverige uppe! » di 16 mar, 2010 12:38

Arbilen schreef:Worst case Hans, komt bij jou vast snel goed :-)
Daar gaat 't op lijken. Vandaag heb ik op de RDW site (ingelogd met Digid) kunnen zien dat de cabrio op kenteken is gezet. Nu nog keneteken bewijs thuis krijgen.

Wierckx
Geregistreerd lid

Bericht door Wierckx » di 16 mar, 2010 14:41

Kan iemand me zeggen of het laatste uitlaatstuk origineel bij de uitlaat hoort of dat dat een opzetstuk is. Zat vroeger ook op mijn 9.3 cabrio maar met uitlaatwissel is dat verdwenen. Vindt het toch wel mooi staan.

groet en veel succes met je cabrio.

Sverige uppe!
Geregistreerd lid

Bericht door Sverige uppe! » di 16 mar, 2010 16:38

Als ik de foto's van onze vrienden van Autoweek moet geloven is het standaard.http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 9&cache=no

Anders D
Geregistreerd lid

Re: RDW en kenteken

Bericht door Anders D » wo 17 mar, 2010 21:13

j.g.palm schreef:25 februari een zwarte saab cabrio van 2005 gekocht in duitsland,26 februari in Venlo gekeurd en BPM aangifte gedaan.3 maart mail ontvangen,4 maart spoedbetaling gedaan maar tot nu toe geen kenteken binnen.Gebeld en op 5 maart is kenteken verstuurd,7 en 8 maart navraag gedaan waar het bleef maar 12 maart RDW gebeld die vertelden dat het ws zoekgeraakt is en dat we tot 19 maart moeten wachten voordat een nieuwe aanvraag word behandeld.Kentekenbewijzen schijnen als normale post te worden verstuurd dus niet aangetekend of op postkantoor af te halen.De auto staat nu in een garagebedrijf op 1 km aftand,dichtbij maar toch zo ver weg.
Welkom op het forum, gefeliciteerd met je aankoop en sterkte!

j.g.palm
Geregistreerd lid

een cabrio gekocht

Bericht door j.g.palm » wo 17 mar, 2010 23:01

vanndaag post van de rdw ontvangen met niew aangemaakte kentekenpapieren,kentekens laten maken en eindelijk de weg op.
Laat het voorjaar maar komen.

Anders D
Geregistreerd lid

Bericht door Anders D » wo 17 mar, 2010 23:51

Goed om te horen, veel plezier met je nieuwe bolide!

Open je een topic met foto's? :wink:

Sverige uppe!
Geregistreerd lid

Re: een cabrio gekocht

Bericht door Sverige uppe! » do 18 mar, 2010 0:50

j.g.palm schreef:vanndaag post van de rdw ontvangen met niew aangemaakte kentekenpapieren,kentekens laten maken en eindelijk de weg op.
Laat het voorjaar maar komen.
Eindelijk....Lekker man! Veel plezier!
Ik hoop morgen (donderdag ) m'n spullen binnen te krijgen....

Plaats reactie