"voor ik over een andere motor ga denken" Ik zie voorzie een lang topic met veel pagina's op een motorforum met de titel: "Ik ga op zoek. Wie helpt mij verder?"ghulst schreef: ↑vr 07 mei, 2021 14:36Nee, mijn schoonouders hebben een camping gekocht, waar zij en mijn meiden dan gingen helpen. Ik was dan weg.
Ik moet eerst de Ducati nog afmaken en eens rijden, voor ik over een andere motor ga denken. Al is die mogelijkheid er natuurlijk altijd, als ik er ook een verkoop...
Ik ga op zoek. Wie helpt mij verder?
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Re: Ik ga op zoek. Wie helpt mij verder?
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Na 27 pagina's en 800 kilometer in de Viggen, denk ik dat ik mijn zoektocht wel officieel als "over" kan bestempelen. Daarom heb ik net een nieuw topic geopend over de volgende stappen met de Viggen. Het is een heerlijke auto, maar natuurlijk heb ik dingen die ik er aan wil gaan doen.
viewtopic.php?f=156&t=175729
Bedankt voor al jullie input en mijn inwijding in de wereld van Saab cabrio's. Zonder jullie was ik niet bij de Viggen terecht gekomen.
viewtopic.php?f=156&t=175729
Bedankt voor al jullie input en mijn inwijding in de wereld van Saab cabrio's. Zonder jullie was ik niet bij de Viggen terecht gekomen.
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Ik ga op zoek. Wie helpt mij verder?
De haak moet met de kop naar beneden ingestoken worden. Het deel dat je opzij door de opening steekt heeft een uitsparing. Dit moet eerst, dan pas de haak Die uitsparing moet de ronding volgen van het open deel waar je de losse kop insteekt. Daarna roteer je de kogel 180 graden. Succes met het opwaarderen van jouw mooie viggen.ghulst schreef:Oh, hier geen update meer gedaan over de trekhaak. Ik denk dat die na de eerste eigenaar niet meer gebruikt is. De haak en het ding waarmee je hem vast zet, passen er niet helemaal meer lekker in. Dat moet dus eens goed schoongemaakt worden.![]()
Grappig, dat mijn vrouw zegt: "Weet je al wat je zaterdag gaat doen, nu dat je niet meer door half Nederland auto's hoeft te gaan bekijken?"![]()
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Ik heb de haak op die manier geprobeerd te monteren, maar het is gewoon vuil en zo, dus de haak past er nu niet lekker in. Dat staat ook op het lijstje. 
-
Koots
- Geregistreerd lid
Wat een heerlijk topic, heb het net zonder pauze zitten lezen en schakel nu even over naar je topic over de Viggen. Veel plezier ermee!
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Bedankt Koots! Het was een mooie zoektocht met een mooier resultaat. 

-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Ben nu al benieuwd hoe het topic van de Ducati er uit gaat zien. 
Mijn kameraad heeft ook zoiets, en hebben hem inmiddels al een andere naam gegeven: Stukgaatie.

Mijn kameraad heeft ook zoiets, en hebben hem inmiddels al een andere naam gegeven: Stukgaatie.

-
ghulst
- Geregistreerd lid
LOL, voor de Ducati hoef ik geen topic meer te openen, die staat hier al in de schuur.
Natuurlijk moet er nog wat aan gebeuren, maar daar neem ik de tijd voor. Daar heb ik die ook voor gekocht. Gewoon om lekker aan te sleutelen. Nu de carburateurs weer in elkaar en dan is hij klaar. 
-
antoniew
- Geregistreerd lid
Ik "kaap" deze thread stiekem even.
Onder mijn cabrio zit dezelfde trekhaak echter heeft de vorige eigenaar de kogel laten verdwijnen en kan deze niet terug vinden.
Iemand een idee waar ik zo'n kogel vandaan haal? GDW wil niet leveren aan particulieren dus wordt wat lastig.
Onder mijn cabrio zit dezelfde trekhaak echter heeft de vorige eigenaar de kogel laten verdwijnen en kan deze niet terug vinden.
Iemand een idee waar ik zo'n kogel vandaan haal? GDW wil niet leveren aan particulieren dus wordt wat lastig.
-
sjaak-dimphie
- Geregistreerd lid
Ik zou het eens op onderdelenlijn.nl proberen.
Vermoedelijk past GDW deze kogel op meerdere trekhaken toe.
Onze dochter heeft een (belgische import) Golf en daar lijkt dezelfde kogel op te zitten.
Vermoedelijk past GDW deze kogel op meerdere trekhaken toe.
Onze dochter heeft een (belgische import) Golf en daar lijkt dezelfde kogel op te zitten.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Als GDW niet wil leveren aan particulieren, dan is er misschien wel een autobedrijf dat mee wil werken.
Ik weet overigens niet of ze ook aan niet-autobedrijven willen leveren, anders kan ik daar misschien ook wel in meedenken.
Ik weet overigens niet of ze ook aan niet-autobedrijven willen leveren, anders kan ik daar misschien ook wel in meedenken.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Westfalia Benelux is verdeler voor GDW en je kunt de onderdelen hier kopen: https://www.trekhaken.info/producten/ac ... kogeldelenantoniew schreef: ↑vr 28 mei, 2021 11:08Iemand een idee waar ik zo'n kogel vandaan haal? GDW wil niet leveren aan particulieren dus wordt wat lastig.
Misschien dat een moderator het stukje over de trekhaken af kan splitsen van dit topic? Dan is het ook weer makkelijker vindbaar voor anderen.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Met post 404 vind ik dat we dit topic wel verder kunnen sluiten. De enige reden waarom ik hier nog post, is omdat ik eerder heb gesproken over een 9-3 NG Aero waar ik op wachtte, omdat hij nog verder opgebouwd moest worden. Toen ik Die Aero is inmiddels klaar en staat nu te koop bij Vakgarage Tema. Had ik de Viggen niet gehad, dan had ik hem gekocht.
(Maar dan had ik er wel andere velgen onder gezet…)

https://link.marktplaats.nl/m1724006813

https://link.marktplaats.nl/m1724006813
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Dat zijn wel originele 18" 5-Spoke Star velgen, staat 'm goed!