Eerst rijden, later wassen. #Saharazand

In mijn ervaring gaat het boven de 50 best aardig, wel vervelend bij stoplichten.ghulst schreef: ↑ma 22 apr, 2024 21:47
Tot een goede 10 minuten de rit in. Toen begon het aardig te regenen. Waarschijnlijk heb je minder last van (best harde) regen als je boven de 160km/u rijdt… Iets met Nederlandse snelheidslimieten en wat wij hier in Zeeland “de ochtendspits” noemen, zorgde ervoor dat ik toch best een beetje nat geworden ben.Maar goed, de laatste 6km waren weer droog en zonnig, dus het viel niet heel erg op op kantoor.
![]()

Het was super. Goed hotel, mooi Caab weer, fantastische route. Ik heb ervan genoten.rauwers schreef: ↑di 07 mei, 2024 22:02Ik verwacht toch hier wel de nodige enthousiaste berichten, ritjes, foto's, stemmingen, ervaringen ....... etc. van de Saab cabrio's die in
de Harz zijn geweest!

Het is in ieder geval niet onopgemerkt gebleven https://www.saabplanet.com/a-record-ga ... harz-2024/.rauwers schreef: ↑di 07 mei, 2024 22:02Ik verwacht toch hier wel de nodige enthousiaste berichten, ritjes, foto's, stemmingen, ervaringen ....... etc. van de Saab cabrio's die in
de Harz zijn geweest!
Misschien ligt dat aan lengte? Ik voel het nog best wel bij 50.sterkstromer schreef: In mijn ervaring gaat het boven de 50 best aardig, wel vervelend bij stoplichten.