Reizen is een omslachtige manier om thuis te komen.
Ondertussen is het toeren rond de meren veranderd in het slechten van diverse bergpassen.

We nemen met een warm

afscheid van het meer van Molveno. De komende rit zal ons leiden naar Davos, een hoog gelegen skioord welke ook bekend is als kuuroord voor astmapatiënten en ook van het WEF ofwel het World Economic Forum, als econoom moet je daar natuurlijk eens een keertje geweest zijn, toch?
Maar er moet nog wel wat gestuurd worden dus gas en gaan.
Ondertussen is mijn rijstijl volledig aangepast aan de Italiaanse eisen en hang ik met 1 arm uit het raam, bumperkleef ik bij elke treuzelaar en toeter ik erop los, ook als het niet nodig is.
Soms zwaaien mensen die maar één vinger hebben vriendelijk naar ons toe en hebben wij dit gebruik direct overgenomen. Heerlijk ontspannen zo.

Het uitzicht wordt er niet minder om.

Een roadtrip is een roadtrip dus ook maar wat uitzicht op the road.
Die Italiaantjes hebben een eigenaardige flitskast hebben wij ontdekt. Een beetje omgebouwde kliko met vrolijke kleurtjes, vaak in het otanje, soms in het blauw of grijs. Het is een massaproduct geworden en je ziet ze dan ook overal. Blijf waakzaam, onze ervaring uit eerdere vakanties is dat de boetes belachelijk hoog zijn

Ach een bergje met topping

De chauffeur met berg, let goed op de geconcentreerde blik!! Die is niet gek te krijgen

Het uitzicht wordt er niet slechter van

Regelmatig peil ik de olie nog even en stel vast dat het gezuip beperkt blijft bij het benzineverbruik

Altijd leuk als je steenbok bent, ondertussen heeft er iemand ijspret

Onderweg grapte ik nog even dat we nog in de sneeuw terecht zouden komen, de passen waren immers nog dicht had ik gelezen en zeker met de sneeuwval anderhalve week geleden zat er niet in

Liep toch ietsje anders

Bijna tastbaar zo mooi

Sprakeloos

Slipgevaar op de parkeerplaats
Ontzettend veel ijsuitlopers gezien die langzaam veranderden in stroompjes water die hun tocht vervolgden in beekjes om na vele km’s te eindigen in een meertje. En dat is waar de toer begon

La Dame Noir laat zich ook op hoogte nog aardig sturen.

Het doel van vandaag is weer bereikt en op zoek naar de herberg voor het laven en de overnachting

Gevonden en een leuk detail is dat de grondlegger van deze herberg een Hollander is geweest

Morgen maar weer een stukje sturen🛻