Mijn 9-3 Cabrio - verkocht... :-(
-
miata
- Geregistreerd lid
Re: Mijn 9-3 cabrio hpt
Ze maken er geen haast mee, jou auto staat nog steeds bij de advertentie!
-
Nick
- Donateur (2x)

Ik ben er echt zo klaar mee. Meerdere mailtjes, een fax en meerdere telefoontjes. Marktplaats doet niets, en de heer Beer doet niets.

-
AlexJ
- Donateur

Aangifte doen wegens misbruik van een auteursrechtelijk beschermd plaatje, o.i.d. ?
-
Nick
- Donateur (2x)

Allereerst vanmorgen nog een keer gebeld naar de plaatser van de advertentie. Dhr. Beer was deze keer nogal nors, en gaf aan dat ik niet zo moest zeuren (letterlijke tekst). Ik heb aangegeven dat ik het vervelend vond dat ik na meerdere telefoontjes en emails geen gehoor kreeg op mijn (volgens mij legitieme) vraag.
Door zijn houding was ik zo geïrriteerd dat ik vandaag persoonlijk bij Marktplaats ben langs gegaan, en een klacht heb ingediend. Ze zitten gelukkig om de hoek hier. Dat had effect; de advertentie is inmiddels verwijderd.
Om dat te vieren maar even een plaatje van MIJN Caab, eind goed, al goed

Zaterdag naar de technische keuring van de Saabclub. Keep you posted.
Door zijn houding was ik zo geïrriteerd dat ik vandaag persoonlijk bij Marktplaats ben langs gegaan, en een klacht heb ingediend. Ze zitten gelukkig om de hoek hier. Dat had effect; de advertentie is inmiddels verwijderd.
Om dat te vieren maar even een plaatje van MIJN Caab, eind goed, al goed

-
cavok
- Donateur

Inderdaad een beetje tegen je gevoel.Een fax. Naar een internetbedrijf.
Maar kennelijk wilden ze een getekende verklaring. Dat kan niet via de mail.
-
miata
- Geregistreerd lid
Tjonge wat een moeite heb je allemaal moeten doen zeg, maar goed, eind goed 
-
AlexJ
- Donateur

Goeie reclame voor die verkoper. Als hij het nog eens doet bij marktplaats langs met de vraag of ze hem niet kunnen bannen. 
-
yazzdian
- Geregistreerd lid
Pas maar op dat hij deze foto niet gebruiktNJ8 schreef:Allereerst vanmorgen nog een keer gebeld naar de plaatser van de advertentie. Dhr. Beer was deze keer nogal nors, en gaf aan dat ik niet zo moest zeuren (letterlijke tekst). Ik heb aangegeven dat ik het vervelend vond dat ik na meerdere telefoontjes en emails geen gehoor kreeg op mijn (volgens mij legitieme) vraag.
Om dat te vieren maar even een plaatje van MIJN Caab, eind goed, al goed![]()
-
Nick
- Donateur (2x)

Ik heb nu een warm lijntje met Marktplaats, dus laat maar komen...
Vandaag bij de inspectiedag van de Saabclub geweest. Met vlag en wimpel door de keuring,
Alle 40 punten helemaal goed. Mooizo

Vandaag bij de inspectiedag van de Saabclub geweest. Met vlag en wimpel door de keuring,
Alle 40 punten helemaal goed. Mooizo

-
Nick
- Donateur (2x)

Nieuw projectje. Vandaag naar de UK om een Viggen bumperkit op te halen 
- more to follow -
- more to follow -
-
Nick
- Donateur (2x)

De goodies afgeleverd bij de spuiter. Met een beetje mazzel zit het een en ander zaterdag al op mijn SAAB

-
Nick
- Donateur (2x)

mijn oude worden overgezet. Dat schijnt te passen.
toch
>?
toch
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Ik dacht ook dat de mistlampen voor alle 9-3's hetzelfde zijn.
Wat is dit toch een fantastisch mooie cabriolet, in mijn ogen de mooiste die Saab ooit gemaakt heeft en in de juiste kleurencombi. Mocht je 'm ooit weg willen doen....
Edit: eerder in het topic vroeg je naar upgrade suggesties. Een ander onderstel werd al genoemd, maar wat je auto optisch helemaal afmaakt, is door de stijl rond de voorruit in kleur van de auto mee te laten spuiten. Dit hebben de cabrio's van de laatste bouwjaren allemaal en staat mijns inziens veel mooier.
Wat is dit toch een fantastisch mooie cabriolet, in mijn ogen de mooiste die Saab ooit gemaakt heeft en in de juiste kleurencombi. Mocht je 'm ooit weg willen doen....
Edit: eerder in het topic vroeg je naar upgrade suggesties. Een ander onderstel werd al genoemd, maar wat je auto optisch helemaal afmaakt, is door de stijl rond de voorruit in kleur van de auto mee te laten spuiten. Dit hebben de cabrio's van de laatste bouwjaren allemaal en staat mijns inziens veel mooier.