www.cabrioclub.nl
-
Ton Has
- Geregistreerd lid
-
werli
- Donateur (2x)

heey
smorgens lees ik het beste :
Datum & Tijd: zondag, 6 september 2009, 10:00 — 17:00
indien van der valk hetzelfde aanbiedt als hier bij ons dan kan je er goed ontbijten (buffet )
en dan is wat vroeger komen misschien raadzaam
mvg werner
indien geleverd met saabforum polo schirt
ps ; ik heb nog een carbon dachbord te koop en kan dit meebrengen !
smorgens lees ik het beste :
Datum & Tijd: zondag, 6 september 2009, 10:00 — 17:00
indien van der valk hetzelfde aanbiedt als hier bij ons dan kan je er goed ontbijten (buffet )
en dan is wat vroeger komen misschien raadzaam
mvg werner
indien geleverd met saabforum polo schirt
ps ; ik heb nog een carbon dachbord te koop en kan dit meebrengen !
-
Krizzie
- Donateur (3x)

-
inactief
- Geregistreerd lid
-
werli
- Donateur (2x)

heey
smorgens op weg naar de meeting (men eerste rondrit die ik meedeed) ;een beetje spelend met een honda civic passeerde we reeds een paar cabrioooos
hondatje heeft mooi de achterkant van de 9.3 mogen bewonderen
aangekomen een koffie genuttigd met de ouders van idd krizzie
braafjes dan de rondrit gereden de sjef mocht ons volgen
en
ons bijsturen wanneer de weer de verkeerde kant opgingen doordat we zo aan het uitleggen waren en de route gewoon vergaten in het oog te houden
besluit een mooie rondrit in een mooi landschap door de organisitoren goed geregeld
; men bijrijder heeft wat foto's genomen die hij vermoedelijk wel zal plaatsen zodra hij thuis is (maar hij is soms wat vergeetachtig , zo jong al
)
aanwezig ; zo een 25 tal auto's
mvg werner
ps ; sommige kenden het sf niet ; nu wel onze polo shirts zijn zeker gezien
smorgens op weg naar de meeting (men eerste rondrit die ik meedeed) ;een beetje spelend met een honda civic passeerde we reeds een paar cabrioooos
hondatje heeft mooi de achterkant van de 9.3 mogen bewonderen
aangekomen een koffie genuttigd met de ouders van idd krizzie
braafjes dan de rondrit gereden de sjef mocht ons volgen
ons bijsturen wanneer de weer de verkeerde kant opgingen doordat we zo aan het uitleggen waren en de route gewoon vergaten in het oog te houden
besluit een mooie rondrit in een mooi landschap door de organisitoren goed geregeld
aanwezig ; zo een 25 tal auto's
mvg werner
ps ; sommige kenden het sf niet ; nu wel onze polo shirts zijn zeker gezien
-
Jeff Leiden
- Geregistreerd lid
Hay GijsG-ice schreef:
p.s. Hopelijk heb je ook zonder mij een leuke dag gehad Sjeff
Ja het was super leuk en mooi, de route was erg leuk , het bolletje - pijltje ws weer eens wat nieuws.
Tja dat je er niet bij was was wel jammer, maar ook zonder jou was het wel leuk hoor, volgende keer ben je er wel weer bij toch, wordt volgend jaar april
Groetjes en tot binnenkort
Jeff
-
inactief
- Geregistreerd lid
-
Jeff Leiden
- Geregistreerd lid
-
Kraanen
- Geregistreerd lid
-
avarkevj
- Geregistreerd lid
Toertocht Zeeland
Waar waren de classics op de 6e in Zeeland? Van de 25 deelnemers waren er maar een stuk of 5 classics!
Een uitstervend ras?...... Kunnen de oudjes niet meer zo ver?..... Schamen de eigenaren zich tegenover al dat GM vertoon?....
Ik ga mij zachtjesaan een vreemde eend voelen
Een uitstervend ras?...... Kunnen de oudjes niet meer zo ver?..... Schamen de eigenaren zich tegenover al dat GM vertoon?....
-
inactief
- Geregistreerd lid
-
cobra427
- Geregistreerd lid
Re: Toertocht Zeeland
Hier zijn ze dan:avarkevj schreef:Waar waren de classics op de 6e in Zeeland? Van de 25 deelnemers waren er maar een stuk of 5 classics!![]()
Een uitstervend ras?...... Kunnen de oudjes niet meer zo ver?..... Schamen de eigenaren zich tegenover al dat GM vertoon?....![]()

-
avarkevj
- Geregistreerd lid