Naast een nieuw project [ander merk] ook voor de SAAB het plan de voorstoelen te laten voorzien van Colorlock. Maar dan is het natuurlijk wel handig vooraf te weten welke kleur interieur er nu in de SAAB zit....Gisteren even zitten zoeken en gevonden dat dit vermeld is in het dashboardkastje in de SAAB [met wel de aantekening dat dit het originele dashboardkastje is en niet tussentijds vervangen door een ander, verkeerd, dashboardkastje]. Dus vanmorgen vroeg op en naar de SAAB [AGM accu was toch aan een wissel toe] om te kijken wat er vermeld stond op die sticker van de bandenspanning. In de haast [of vroeg op, of nog niet helemaal wakker] vergeten mijn leesbril mee te nemen [wel de iPhone]. Maar gelukkig wel de sleutel van de SAAB meegenomen, anders werd het al direct een frustratie.... Eerst accu vervangen en toen in de SAAB gaan zitten om 'even' te kijken.
Maar dat viel tegen omdat de garage niet verlicht is [geen netstroom], de kap niet open kon [te laag plafond, tenzij ik de SAAB naar buiten zou rijden], ik over moest stappen over de middenconsole [rechts instappen niet mogelijk omdat de deur daar niet open kon, te dicht geparkeerd aan de muur] en mijn leesbril niet bij had. Kortom, het viel vies tegen, dus maar een foto maken van die sticker. Maar om de meest genoemde oorzaken kwam de iPhone er ook niet uit, nagenoeg geen duidelijke foto te krijgen... Uiteindelijk wel;

En dus leesbaar; 298 [wat een gedoe]...
Naar huis en opgezocht op die code.... Jet Black Metallic...... Dat wist ik natuurlijk al sinds ik de SAAB gekocht had.... Tja, vroeg en niet goed wakker, het ging dus om die L20 'Trim Colour'.... En die was ZEER goed leesbaar.... Maar dan nog, welke benaming hoort daarbij? 'SAAB - Parchment - Beige' of 'Sportbeige'.... of weer een andere benaming? Ik krijg er nog geen 'duidelijke/definitieve' vinger achter. Wie 'O' wie weet het sluitende antwoord op deze vraag voor de VOLLE 10 punten....?
En de meest recente foto van de bekleding;

Ik ben razend benieuwd
Roept u maar....