Cabrio kriebels vanaf bouw jaar 2008
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Re: Cabrio kriebels vanaf bouw jaar 2008
En de zoektocht gaat verder. Kon er niet op inruilen, particuliere verkoop.
En intussen is de kogel is door de kerk. Ik heb besloten afscheid te gaan nemen van mijn hele mooie XC 70 D4 met veel opties en weinig km's voor een hele mooie, nette Caab van 2010 / 2011 met een heel net interieur. Maar eens zien wat dit gaat worden.
En intussen is de kogel is door de kerk. Ik heb besloten afscheid te gaan nemen van mijn hele mooie XC 70 D4 met veel opties en weinig km's voor een hele mooie, nette Caab van 2010 / 2011 met een heel net interieur. Maar eens zien wat dit gaat worden.
-
Fredje65
- Donateur (5x)

Ken je de film The Neverending Story?frits 9-3 schreef: ↑zo 07 jan, 2024 0:15En de zoektocht gaat verder. Kon er niet op inruilen, particuliere verkoop.
Succes met je verdere zoektocht!
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Verklaar je nader?Fredje65 schreef: ↑zo 07 jan, 2024 10:11Ken je de film The Neverending Story?![]()
Succes met je verdere zoektocht!![]()
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

In afwachting van een reactie even een andere vraag. Ik heb in mijn XC een standkachel. Kan deze ook in een 9-3 Caab?
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Via de Facebook groep zag ik dat zowel een elektrische motorverwarmer kan als een standkachel op brandstof. Dat is mooi.
De door Fredje 56 aangehaalde film "The Never Ending Story" krijgt mogelijk morgen een happy end.
De door Fredje 56 aangehaalde film "The Never Ending Story" krijgt mogelijk morgen een happy end.
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

En de Caab is gevonden en gekocht. Einde zoektocht. 
-
J.vandermeulen
- Donateur

-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Nope. Gewoon in NL.J.vandermeulen schreef: ↑vr 19 jan, 2024 21:59Deze? https://www.autoscout24.ch/de/d/saab-9- ... on-9847273
-
caspar
- Donateur (5x)

Gefeliciteerd, ben benieuwd naar je nieuwe caab!
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Het is een Vector 1.8t Hirsch geworden. Zwart met licht leer interieur, wat mijn vrouw en ik erg mooi vinden. Interieur is smetteloos, vind ik erg belangrijk.
Er komen nog 4 nieuwe Michelin Cross Climate onder, omdat dit mijn "Daily Use" auto wordt en ik daar erg goede ervaringen mee heb. Ik laat de Kenwood radio met navigatie weer vervangen voor de originele Saab radio. Vind ik veel mooier lijken in het dashboard en navigatie doe ik toch op mijn Iphone. Verder nog wat kleine dingetjes, zoals het opvouwbare windscherm en het vervangen van de halogeen koplampen voor led.
Begin Februari kan ik hem ophalen.
Er komen nog 4 nieuwe Michelin Cross Climate onder, omdat dit mijn "Daily Use" auto wordt en ik daar erg goede ervaringen mee heb. Ik laat de Kenwood radio met navigatie weer vervangen voor de originele Saab radio. Vind ik veel mooier lijken in het dashboard en navigatie doe ik toch op mijn Iphone. Verder nog wat kleine dingetjes, zoals het opvouwbare windscherm en het vervangen van de halogeen koplampen voor led.
Begin Februari kan ik hem ophalen.