DRINGEND ADVIES GEVRAAGD SAAB 9-3 CABRIO stoelverwarming
-
joyofdriving
- Geregistreerd lid
DRINGEND ADVIES GEVRAAGD SAAB 9-3 CABRIO stoelverwarming
Heb vandaag een SAAB 9-3 Cabrio gekocht. kwam er te laat achter dat er geen stoelverwarming inzit. Weet iemand wat de kosten zijn om dat alsnog in te laten bouwen en waar?
http://link.marktplaats.nl/453001725" onclick="window.open(this.href);return false;
Graag jullie advies
Groeten Rogier
http://link.marktplaats.nl/453001725" onclick="window.open(this.href);return false;
Graag jullie advies
Groeten Rogier
-
Nick
- Donateur (2x)

Re: DRINGEND ADVIES GEVRAAGD SAAB 9-3 CABRIO stoelverwarming
welk type?
Paar opties;
- after market matjes in laten bouwen; Goedkoper in aanschaf, lastiger in te bouwen. vb http://waeco.com/nl/producten/personenauto/4381_651.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- tweedehands stoelen met stoelverwarming uit een caab of coupe regelen. Duurder in aanschaf, maar eenvoudiger inbouwen (elferink.nl)
Paar opties;
- after market matjes in laten bouwen; Goedkoper in aanschaf, lastiger in te bouwen. vb http://waeco.com/nl/producten/personenauto/4381_651.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- tweedehands stoelen met stoelverwarming uit een caab of coupe regelen. Duurder in aanschaf, maar eenvoudiger inbouwen (elferink.nl)
-
inactief
- Geregistreerd lid
9-3 cabrio zonder stoelverwarming, zijn die gemaakt dan?
Ik zou ook een seje verwarmde voorstoelen proberen te scoren ergens.
-
joyofdriving
- Geregistreerd lid
G-ice schreef:9-3 cabrio zonder stoelverwarming, zijn die gemaakt dan?
Gevoel voor humor ontbreekt hier niet.... Ja die zijn gemaakt, snap het zelf ook niet
-
Vrijloop
- Geregistreerd lid
http://www.alba-automotive.nl/Showroom.aspx
Heb ik goede ervaringen mee. Mooi ingebouwd, werkt uitstekend en goede service. Bel voor offerte.
Ongeveer 150 euro per stoel all in.
Heb ik goede ervaringen mee. Mooi ingebouwd, werkt uitstekend en goede service. Bel voor offerte.
Ongeveer 150 euro per stoel all in.
-
r-s
- Geregistreerd lid
Dit bedrijf bouwt ook stoelverwarming in bij dealerauto's voordat ze naar de eerste eigenaar gaan . ( ook totale actie pakket bekleding word hier gemaakt en ingebouwd voor actie modellen )
Echt keurig netjes vakwerk bij Alba .
Echt keurig netjes vakwerk bij Alba .
-
Bezemwagen
- Geregistreerd lid
ahum, volgens de advertentie zit het er wel in.
Niet dat de advertentie het nu beter weet dan de auto of diens bestuurder maar moet je niet iets regelen met de verkoper?
En kennis heeft laatst een nieuw type Cabrio aangeschaft/geimporteerd. Meen me te herinneren dat zelfs bij die uitvoeringen in Frankrijk niet altijd stoelverwarming is ingebouwd. Niet zo snel koude billetjes aan de Cote d'Azur...
Niet dat de advertentie het nu beter weet dan de auto of diens bestuurder maar moet je niet iets regelen met de verkoper?
En kennis heeft laatst een nieuw type Cabrio aangeschaft/geimporteerd. Meen me te herinneren dat zelfs bij die uitvoeringen in Frankrijk niet altijd stoelverwarming is ingebouwd. Niet zo snel koude billetjes aan de Cote d'Azur...
-
joyofdriving
- Geregistreerd lid
Bezemwagen schreef:ahum, volgens de advertentie zit het er wel in.
Ahum, je hebt gelijk. Ja dat bleek een foutje te zijn van de dealer.... maar de deal is al gesloten.
-
Roger
- Geregistreerd lid
foutje......bedankt, hoef je niet zomaar te nemen. Als er vemeld is/stond dat er stoelverwarming inzit, en dat voor jou een koopargument is (je er misschien zelfs naar gevraagd hebt) is dit een voorwaarde voor de overeenkomst. Het niet aanwezig zijn is dus een reden om de overeenkomst te ontbinden.
-
Bezemwagen
- Geregistreerd lid
op zijn minst samen een oplossing zoeken/kosten dragen etc.
succes
succes
-
schreute01
- Geregistreerd lid
Je kan je ook afvragen of je wel stoelverwarming nodig hebt: ik heb mijn leven lang cabrio zonder stoelverwarming gereden en het nooit gemist. Ook niet in de winter. In mijn Saab heb ik het nu wel en het is wel lekker. Maar of het opweegt tegen de kosten.....
-
joyofdriving
- Geregistreerd lid
Thanx !Ja misschien had ik even die relativering nodig.... heb nog nooit cabrio gereden vandaar...en anders leg ik er gewoon een schapen vel inschreute01 schreef:Je kan je ook afvragen of je wel stoelverwarming nodig hebt: ik heb mijn leven lang cabrio zonder stoelverwarming gereden en het nooit gemist. Ook niet in de winter. In mijn Saab heb ik het nu wel en het is wel lekker. Maar of het opweegt tegen de kosten.....
-
Willemvee
- Geregistreerd lid
Het kost je uiteraard ook benzine, die stoelverwarming... Ik denk dat ik wel zonder zou kunnen! 
-
inactief
- Geregistreerd lid
Ik vind het heeeeeeerlijk en rijd heel de winter met die zooi aan.
Al had ik een coupé gehad met stoelverwarming had ie nog heel de winter aan gestaan!
Al had ik een coupé gehad met stoelverwarming had ie nog heel de winter aan gestaan!
-
Willemvee
- Geregistreerd lid
En dat met een nickname als de jouwe...