afstandbediening centrale slotvergrendeling

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Huub
Geregistreerd lid

afstandbediening centrale slotvergrendeling

Bericht door Huub » za 20 mar, 2004 0:10

Ik heb een saab cabrio 900 classic uit Amerika (California) gekocht en helaas zat er geen afstanbediening bij voor de centrale deurvergrendeling. :roll: Dit betekend tevens dat het alarmsysteem ook niet functioneert.
Bestaat er een mogelijkheid om een nieuwe afstanbediening te bestellen die dan wel natuurlijk reageert op de vergrendeling van deze saab.

verde900
Donateur
Donateur

Re: afstandbediening centrale slotvergrendeling

Bericht door verde900 » za 20 mar, 2004 0:44

bij de klassieke 900 zat af fabriek NOOIT een afstandsbediening, ieder universeel systeem is dus te monteren

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » za 20 mar, 2004 15:01

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Er zit een alarm op mijn cabrio maar ik heb geen idee hoe dit werkt. Ik heb er in ieder geval geen bediening bij.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 20 mar, 2004 21:05

wat voor merk alarm heb je?
vaak zijn er losse handzenders leverbaar bij de verschillende merken, SAAB NL had een goed werkend systeem waarvan waarschijnlijk alles nog wel los te koop zal zijn.
succes!

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » za 20 mar, 2004 21:41

ik heb een Saab alarm, althans er staat Saab op. Ik heb nog niet helemaal bekeken, misschien staat het originele merk er ook op. Wat ik nu heb gezien voor onderdelen zijn:

alarmtoeter
motorkapschakelaar
unit onder de achterbank (met Saab erop)
lichtje op dashboard

de toeter voor is afgekoppeld, ik heb hem eens kort weer aangekoppeld, toen hoorde ik het alarm heel zachtjes afgaan

Eigenlijk weet ik niet wat er er mee moet.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 20 mar, 2004 21:52

als het alarm ooit via AIM is aangeleverd zal een SAAB dealer hiervoor een losse handzender moeten kunnen aanleveren, maar... als het een oud type alarm is van voor de klasse 1, 2 en 3 klassificering is de kans aanwezig dat een verzekeraar rucksichtlos een nieuw klasse 3 alarm eist. moet je nog vanaf de grond af het hele spul nieuw monteren

Plaats reactie