Kofferbak mod., verlengen vacuum slang

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Fabrizio
Geregistreerd lid

Kofferbak mod., verlengen vacuum slang

Bericht door Fabrizio » zo 03 jul, 2011 15:30

Hallo!

Gisteren ben ik zeer enthousiast begonnen aan de kofferbak modificatie op mijn Caab, waarbij het rechtopstaande reservewiel onder de bodemplaat geplaatst wordt.

Tot nu toe is het redelijk gelukt, aluminium dwarsbalkje verwijderd, krik-klemmen weggeslepen en het wiel past zonder problemen.
Nu wordt het interessant, want ik moet het vacuumpompje/vaatje ergens kwijt (waar is dit ding eigenlijk precies voor?), want die past niet meer op de plek waar hij zat :) . Ik ben van plan om hem helemaal aan de rechterkant te zetten, eventueel met tie-wraps. Helemaal aan de rechterkant zit namelijk onder de bodemplaat een flinke uitsparing waardoor je er geen last van hebt.

Nu het probleem: de kabel naar het vaatje is te kort. Het houdt echt niet over, ik kon nog een centimeter of 7 erbij krijgen, maar toen stond ie toch echt strak (ook onder de achterbank gekeken).
Hoe verleng ik het slangetje naar de pomp? Is dit makkelijk te bestellen en hoe werkt het met koppelstukjes enzo?

Uiteraard zijn alle suggesties (ook voor andere plekken om de pomp te plaatsen) welkom!
Alvast hartelijk dank!

Emile

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Kofferbak mod., verlengen vacuum slang

Bericht door turbopilot » zo 03 jul, 2011 17:04

viewtopic.php?f=47&t=98879" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie