Beste mensen....
Ik heb de auto gekocht ! Ben 2 weken geleden naar New York afgereisd voor een heerlijke week in die stad met mijn vrouw en kon dat uiteraard perfect combineren met een bezoekje aan de Saab. Chester ligt ca. 200 km boven NY.
De eigenaar bleek ook een liefhebber die echter gezien oa gezinsuitbreiding geen tijd meer had voor zijn hobby en ook een 'passender' auto wilde kopen die hij het hele jaar door kon rijden. Hij was tamelijk zuinig op zijn Saab en reed er eigenlijk 's winters nooit in en stond altijd binnen (he wat jammer nou

) Afijn, ik heb een goede deal kunnen maken en de auto ook zelf die dag nog naar NY gereden alwaar hij via fa. Schumacher (int. autotransporteur, aardige mensen die Amerikanen trouwens !!) op de boot wordt gezet (14/11). Zal dan hoogstwaarschijnlijk eind november arriveren in R'dam. Overigens hadden we tamelijk mazzel want de volgende dag brak de pl...ris uit aan de Amerikaanse oostkust en lag er ineens op sommige plekken een meter sneeuw, wegen totaal onbegaanbaar etc.... De auto is in goede staat, hij is keihard en heeft slechts 84 K miles gelopen. Hij is orgineel handgeschakeld. De lak (uiteraard zilvergrijs) moet een wel keer gepolijst worden maar dat mag na 25 jr... Motorisch loopt de auto erg fraai, hij lekt wel iets olie waarschijnlijk van een van de bekende 'plekken' afkomstig. Het cabriodak is redelijk. Ik ben uitstekend geholpen/geadviseerd door forumlid Falcon die uiteraard net zo'n soortgelijk avontuur achter de rug heeft en kon zelfs via een ander erg aardig forumlid een rapport overnemen dat hij door een keuringsburo in de VS had laten maken van de dezelfde auto maar er uiteindelijk zelf vanaf zag.
Ik zou heel graag wat foto's plaatsen maar kom er niet uit hoe dit werkt, misschien kan iemand mij even uitleggen hoe dat werkt. Het gebruikelijke knippen en plakken lukt mij niet en ik weet niet wat te doen met de "Img" tekentjes.
Gr. GussNL