De mijne:
zomertijd

tussentijd

wintertijd

Deze, eigenlijk alle, auto's moet je zien in de tijdsgeest, dus die "vreselijke" wielen horen.bob_z schreef:prachtige wagen maar voor de winter-editie moet je je wel schamen vind ik dat kan echt niet meer anno 2012!
edit: wellicht ten overvloede maar dan doel ik op de wielen(of wat daar voor door moet gaan...).
ik vind dat ergens wel stoer staan ...bob_z schreef:prachtige wagen maar voor de winter-editie moet je je wel schamen vind ik dat kan echt niet meer anno 2012!
edit: wellicht ten overvloede maar dan doel ik op de wielen(of wat daar voor door moet gaan...).
er was een zeeeer lichte dreiging van regen ...AeroR schreef:functionaliteit is ook wat waard![]()
als ik niet goedkoop alu22 met winterbanden had kunnen kopen zat er bij mij nu ook nog zwart staal op.
Had hem in de zomer wel open verwacht trouwens!
pfff, wat een dooddoener zo lus ik er nog wel één. Op die manier kun je alles wel goedpraten.bart1963 schreef:Deze, eigenlijk alle, auto's moet je zien in de tijdsgeest, dus die "vreselijke" wielen horen.bob_z schreef:prachtige wagen maar voor de winter-editie moet je je wel schamen vind ik dat kan echt niet meer anno 2012!