Pagina 1 van 1

sid

Geplaatst: do 12 apr, 2012 15:07
door jor
Ik mijn caab zit een sid 1 maar na opwarmen zijn er pixels weg.Kan ik daar straffeloos een sid 2 voor in de plaats doen.Vrgr Jor

Re: sid

Geplaatst: do 12 apr, 2012 19:49
door jansen
Yep een Sid 2 is 100% compentable, alleen de configuratie instellingen van de vorige eigenaar zitten er nog in met settings zoals brandstof soort met of zonder audio, enof handgeschakeld of automaat en de service melding en daarom is het raadzaam om toch te programmeren op je eigen voertuig.
alleen daarvoor moet je wel langs een Saab specialist met een Saab tester.

Re: sid

Geplaatst: do 12 apr, 2012 22:33
door ingka
of laten reperaren bij KMS in Apeldoor. Kostte mij 3 jaar geleden voor een 9-5 ongeveer 100 euro meen ik.

Re: sid

Geplaatst: do 12 apr, 2012 23:33
door jor
Dat gaat ook gebeuren (reparatie).In Arnhem zit ook iemand die dat doet en dat is weer ff dichterbij. 8)