En? open gereden dit weekend?

Voor alle Saab cabrio rijders
WimZ
Geregistreerd lid

En? open gereden dit weekend?

Bericht door WimZ » ma 27 feb, 2006 10:20

Toen ik even zonder maxi-cosi op en neer naar huis moest ging de kap open en was het genieten in het winterzonnetje.

Jullie ook open gereden?

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » ma 27 feb, 2006 10:40

Wat denk je. NATUURLIJK. Het was heerlijk weer. En voor degene die een windscherm voor watjes vinden. Dit weekend was het heerlijk. Geen koude klets in je nek. Op naar het voorjaar

PP

Haagcaab
Geregistreerd lid

Bericht door Haagcaab » ma 27 feb, 2006 21:23

Ja vrijdag de hele dag!
(ben nu wel snipverkouden......) maar heb ik er graag voor over!

Black Turbo
Geregistreerd lid

Bericht door Black Turbo » ma 27 feb, 2006 21:38

Uiteraard! En vorig weekend ook..cap op, sjaal om, verwarming vol..: heerlijk! En nog even door de wasstraat bij Loogman in Aalsmeer: kwam een identieke 93-er tegen (vader en dochter van een jaar of 4). Loogman is altijd een goede check op de dakdichtheid :lol:

Stef cabrio
Geregistreerd lid

Bericht door Stef cabrio » di 28 feb, 2006 0:43

Voor mij moet het toch minimum 20 graden zijn zodat ik lekker in t-shirt kan cabriorijden, ik heb het niet zo voor die vervelende dikke winterkleren, zo ziet niemand mijn spieren :mrgreen: :mrgreen: :oops:

marcsz
Geregistreerd lid

Bericht door marcsz » di 28 feb, 2006 0:54

hahahahahahahahahahha

Hirsel
Geregistreerd lid

Bericht door Hirsel » zo 19 mar, 2006 21:57

Ja, natuurlijk kachel op de hoogste stand en het dak eraf.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » ma 20 mar, 2006 0:15

Hirsel schreef:Ja, natuurlijk kachel op de hoogste stand en het dak eraf.
Heb dat zelfs vrijdagavond/-nacht gedaan. Men snap dat (logischerwijs) niet, maar het was echt lekker.

Haagcaab
Geregistreerd lid

Bericht door Haagcaab » ma 20 mar, 2006 19:08

Ik net nog voor het ophalen van mijn zoon bij de creche! Ach het is al acht graden en lang licht!

ClassicS
Geregistreerd lid

Bericht door ClassicS » ma 20 mar, 2006 19:24

Het weekend eindelijk mijn 9-3 windscherm passend gemaakt voor de classic cabrio. Was wel even wat werk met demontage van binnenschermen aan de zijkanten.

Moet zeggen dat dat vandaag wel heerlijk was. Zo'n scherm scheelt enorm. Zeven graden en zonnetje is nu gewoon kap open! Heb vanmiddag dus genoten.

Hans SV
Geregistreerd lid

Bericht door Hans SV » ma 20 mar, 2006 20:18

Ja zeker weten zondag heel de middag open gereden.
Vandaag niet want toen lag alles uit mekaar :D

Rooie Cabrio
Geregistreerd lid

Bericht door Rooie Cabrio » ma 20 mar, 2006 20:49

Gisteren mijn eerste open rit van dit jaar.

Stond te tanken met de peugeot van mijn vrouw en toen zag ik iemand in een MG open naast me staan. Ben meteen naar huis gereden en mijn auto gepakt en heel groot rondje gemaakt.

Heerlijk, laat de zomer maar komen.

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 20 mar, 2006 21:33

Ik heb vanmiddag de nieuwe Saab cabrio van m'n tante geleend en ben lekker gaan cruisen. Met dak open natuurlijk en windschermpje omhoog. Echt heerlijk. Hier in de stad(Nijmegen) waren er zelfs al een paar waaghalzen die op het terras gingen zitten. Zo gewaagd ben ik nou ook weer niet, khad lekker de verwarming aan en sjaal om, ging prima.

ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » do 23 mar, 2006 12:15

Vandaag is het weer snoepen. Heerlijk open gereden zojuist. Zelfs op de snelweg was het aangenaam toeven :D . Het zonnetje begint echt aan kracht te winnen. Go het cabrio seizoen..........

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » do 23 mar, 2006 15:17

Ik heb gisteravond m'n 9-3 semi-cabrio(schuif/kantel-dak :P ) opgehaald. En dan de eerste dag dat ik 'm kan uittesten schijnt het zonnetje....dussuh zonnebril op, dak open en genieten!

Plaats reactie