Beschermhoes

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
duccoen
Geregistreerd lid

Beschermhoes

Bericht door duccoen » di 21 mar, 2006 20:32

hallo,

weet er iemand van jullie waar ik een beschermhoes kan krijgen voor een leder interieur?

Tot vorig jaar had ik een 900 cabrio, zelf geimporteerd vanuit Rome.
Met de vlieger naar Rome en met de Saab op Italiaanse kentekens terug naar België.Ik heb deze Saab zelfs laten keuren op z'n Italiaanse platen, is nu niet meer mogelijk.

Enfin, om het kort te houden, ik was dus een zeer gelukkige bezitter van een mooie cabrio classic, maar ik ben ook een zeer gelukkige bezitter van een grote hond.Deze combinatie werkte niet en dus heb ik tot m'n grote spijt m'n saabje enkele maanden later opnieuw(zij het met een mooie winstmarge) verkocht.

Ik vraag me nu af, omdat ik zeer sterk overweeg om toch terug naar m'n oude liefde te gaan( lees Saab 900 cabrio classic :-) ) of er niets zoiets bestaat als voorgevormde beschermhoezen voor de zetels.Een soort van pasklare sterke vynil of rubber hoezen die je dan over je achterbank kan trekkenn en toch nog open rijden.

Als iemand ergens een fabrikant weet die zoiets kan leveren of mensen met gelijkaardige ervaringen die een oplossing hiervoor hebben, ik hoor het graag!!!!!!!!!!!

Alvast bedankt vor jullie reacties

Groetjes

koen

Plaats reactie