Wat zou jij voor deze 9.3 2.0i SE over hebben?
-
mive
- Geregistreerd lid
Wat zou jij voor deze 9.3 2.0i SE over hebben?
Wil mn Caab wegdoen: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 2970000000" onclick="window.open(this.href);return false;
Opbrengstadvies dateert van begin zomer en komt me gezien vergelijkbaar aanbod hoog voor. Maar begreep dat dat bij dit soort auto's bepaald wordt door het gepleegde onderhoud en niet zozeer door km's, opties of zelfs bj.
Moet desondanks reeel blijven: belangstelling voor dit soort auto' is minimaal en met winter voor de deur lijkt 5500,- me redelijk kansloos. Overweeg daarom de Caab in te ruilen, maar dan wel in de catogorie 'niet al te veel bijbetalen'.
Daarom hier de vraag: wat zou jij daadwerkelijk voor een auto als deze over hebben? Dus niet wat vind je m wel of niet waard, maar hoe laag moet de prijs worden voordat je daadwerkelijk tot koop zou overgaan. Wil dat graag weten om bodemprijs danwel inruilen te overwegen.
Benieuwd!
Mive
Opbrengstadvies dateert van begin zomer en komt me gezien vergelijkbaar aanbod hoog voor. Maar begreep dat dat bij dit soort auto's bepaald wordt door het gepleegde onderhoud en niet zozeer door km's, opties of zelfs bj.
Moet desondanks reeel blijven: belangstelling voor dit soort auto' is minimaal en met winter voor de deur lijkt 5500,- me redelijk kansloos. Overweeg daarom de Caab in te ruilen, maar dan wel in de catogorie 'niet al te veel bijbetalen'.
Daarom hier de vraag: wat zou jij daadwerkelijk voor een auto als deze over hebben? Dus niet wat vind je m wel of niet waard, maar hoe laag moet de prijs worden voordat je daadwerkelijk tot koop zou overgaan. Wil dat graag weten om bodemprijs danwel inruilen te overwegen.
Benieuwd!
Mive
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

Re: Wat zou jij voor deze 9.3 2.0i SE over hebben?
Heb begin vorig jaar 6K betaald voor een 99'er met (toen) 96.000 kilometer. Die zag en ziet er soortgelijk uit en is ook een ongeblazen versie. Dus nu 5500 voor eentje van een jaar ouder? Misschien wat aan de stevige kant maar ik besef me dat ik vorig jaar ook geen weggeefprijs heb betaald maar wel een (gelukkig bewezen) goed gevoel had bij auto en verkoper. Dus ik denk dat de auto toch wel zo''n 4700 tot 5000 zou kunnen opbrengen als de juiste koper langskomt. Helaas trek je ook veel bandenschoppers en luchtfietsers aan... Succes!
-
sjaak-dimphie
- Geregistreerd lid
Onze zilverkleurige 9-3 cabrio aero automaat (205 pk) uit 2002 staat ook op autoscout voor 4500 Euro.
Helaas ook hier geen serieuze gegadigden.
Het windscherm is wel los verkocht.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Als ik zie wat je er voor terug wilt kopen: lekker houden, en van t voorjaar nog eens proberen te verkopen
Anders blijf je er waarschijnlijk toch mee zitten voor dat geld.
Heb je al gekeken wat je er bij inruil voor terugkrijgt?
Dat er wat mankementjes aanzitten helpt ook niet bij de verkoop, en zijn voor redelijk weinig te verhelpen.
Anders blijf je er waarschijnlijk toch mee zitten voor dat geld.
Heb je al gekeken wat je er bij inruil voor terugkrijgt?
Dat er wat mankementjes aanzitten helpt ook niet bij de verkoop, en zijn voor redelijk weinig te verhelpen.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Die van jullie is wel gegarandeerd de laagste prijs van Nederland, staat er zelfs boven!sjaak-dimphie schreef:Onze zilverkleurige 9-3 cabrio aero automaat (205 pk) uit 2002 staat ook op autoscout voor 4500 Euro.
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Idd tweedehands BMW Z3 en een AR Spider, dan is die Saab meestal een stuk betrouwbaarder, zeker zo'n 2.0i. Daarnaast is een Saab cabrio wel een echte wintervaste cabrio. Kun je van de meeste roadsters niet bepaald zeggen, met hun simpele linnen kapjes.
Die AR heeft trouwens een starre achteras, sta je gelijk bij de eerste bocht achterstevoren
De BMW Z3 is ook al niet veel beter, was trouwens op een heel oud type BMW 3serie gebaseerd, naam BMW niet echt meer waardig.
Als roadster misschien eens naar een wat nieuwere Mazda MX 5 kijken, deze Japanse naaper van de bekende Lotus Elan uit de 60-er jaren, blijft toch een succesnummer, betrouwbaar en vrij ongecompliceerd en in de loop der jaren steeds beter geworden. Is er b.v. ook als 1.8 liter met 146 pk.
Die AR heeft trouwens een starre achteras, sta je gelijk bij de eerste bocht achterstevoren
De BMW Z3 is ook al niet veel beter, was trouwens op een heel oud type BMW 3serie gebaseerd, naam BMW niet echt meer waardig.
Als roadster misschien eens naar een wat nieuwere Mazda MX 5 kijken, deze Japanse naaper van de bekende Lotus Elan uit de 60-er jaren, blijft toch een succesnummer, betrouwbaar en vrij ongecompliceerd en in de loop der jaren steeds beter geworden. Is er b.v. ook als 1.8 liter met 146 pk.
-
H.Geertsema
- Geregistreerd lid
Een MX5 is zeker een goede optie als je helemaal op je Saab bent uitgekeken.
Daarbij heeft een MX5 een veel sportiever weggedrag, echt een mini Roadster
.
De kap is vrij makkelijk met de hand te openen en sluiten.
Wil je hem nog los verkopen dan zou ik het op 2500 Euro houden en bij inruil op 3500 Euro...
Daarbij heeft een MX5 een veel sportiever weggedrag, echt een mini Roadster
De kap is vrij makkelijk met de hand te openen en sluiten.
Wil je hem nog los verkopen dan zou ik het op 2500 Euro houden en bij inruil op 3500 Euro...
-
bart1963
- Geregistreerd lid
Grappig die "verfrommelde" kentekenplaat, achterop zijn ze gelukkig schadevrij
http://publiek.vwe.nl/index.aspx?kenteken=09-hb-hd" onclick="window.open(this.href);return false;
http://publiek.vwe.nl/index.aspx?kenteken=09-hb-hd" onclick="window.open(this.href);return false;
-
mive
- Geregistreerd lid
Hartelijk dank Wysiwyg, Sjaak, JohnB, Carisson en H.Geertsma voor jullie heldere info en aanvullingen.
Helpt absoluut het plaatje completer te maken!
Ciao, Mive
Helpt absoluut het plaatje completer te maken!
Ciao, Mive