Bericht
door verde900 » za 08 apr, 2006 22:18
@ Plumbum, kind toch... op je pik getrapt omdat iemand je gepimpte SAAB niet mooi vind?
Snap ook niet direct waarom je zo lichtgeraakt bent, maar dat is toch meer jouw eigen probleem.
Ik vind het "werk" van Rinspeed nou niet iets toevoegen aan het merk SAAB, van enige "samenwerking"
tussen SAAB en Rinspeed is dan ook nooit sprake geweest, het is niets meer dan een beetje knippen
en plakken vanuit Rinspeed, maar iets van een Monte Carlo gaat het daardoor toch nooit worden.
Vind het zelf een wat ordinair ding, zou dan ook zeker niet overwegen om er in gezien te willen gaan worden,
maar evenzogoed dank voor het genereuze aanbod.
Heb op dit moment overigens ook niet echt het idee dat er op enig moment een sprankelende dialoog in zou
kunnen gaan zitten met je, ook mis je (in je waarschijnlijk jeugdige overmoed) het hoe en waarom van
een forum nog wat, daar zegt de een (jij in dit geval) wat en reageert de ander (b.v. ik) wat, het antwoord is
overigens hoogstzelden beledigend maar het hoeft je natuurlijk niet te passen.
Ik hoop oprecht voor je dat je die gele SAAB (die Rinspeed overigens net andersom "Mellow Yellow" noemde)
weer snel kwijt bent want dat lijkt het primaire doel van je aanwezigheid hier.
Jij in ieder geval ook veel sterkte verder en doe vooral geen verdere moeite om hier (of op enig ander forum)
begrijpelijk te communiceren, het lijkt je (zo op het eerste gezicht) niet gegeven....