900 Yellow Mellow

Voor alle Saab cabrio rijders
Plumbum
Geregistreerd lid

900 Yellow Mellow

Bericht door Plumbum » ma 03 apr, 2006 9:58

:) Hallo ik ben in het bezit van een 900 '97 Yellow Mellow 2.0 T van Rinspeed.
Auto is uiterlijk inclusief de speciale velgen helemaal origineel. Wel zit er een stage 3 ECU, 3" pijp vanaf de turbo, Viggen Intercooler en een speciaal luchtfilter op.
Nu is mijn vraag of er nog meer van dit type Saab in Nederland rondrijden en of iemand ook een adres weet voor een kofferbak rek

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 03 apr, 2006 10:03

FOTO.S :!:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 03 apr, 2006 10:04

er rijd in Amsterdam eentje

Plumbum
Geregistreerd lid

yellow mellow

Bericht door Plumbum » ma 03 apr, 2006 22:30

Oh ja het is een cabrio en ik reed dit weekend zelf in Adam rond. :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Re: yellow mellow

Bericht door verde900 » ma 03 apr, 2006 22:30

Plumbum schreef:Oh ja het is een cabrio en ik reed dit weekend zelf in Adam rond. :lol:
Weet er eentje (al jaren) in een garagbox te staan in Buitenveldert

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 04 apr, 2006 16:09

de yellow van Plumbum

Afbeelding

gelukt :!:

Thijs O.
Geregistreerd lid

Re: 900 Yellow Mellow

Bericht door Thijs O. » do 06 apr, 2006 13:54

Plumbum schreef:Auto is uiterlijk inclusief de speciale velgen helemaal origineel.
origineel in welke zin? :D :wink:

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » do 06 apr, 2006 17:33

ben geen fan van de "nieuwe" saab ... maar dit ziet er toch wel leuk uit zo 8) doet je toch weer denken aan de monte carlo :Pompous: :wink:

Plumbum
Geregistreerd lid

Origineel

Bericht door Plumbum » do 06 apr, 2006 22:43

Met origineel bedoel ik dat deze auto in samenwerking met Saab en Rinspeed is bedacht en door Rinspeed/Saab is gebouwd.
En dat ik er uiterlijk niets aan heb gewijzigd.

Zijn er volgens mij een goede 250 stuks van gemaakt. En hoofdzakelijk in Duitsland verkocht. :P

verde900
Donateur
Donateur

Re: Origineel

Bericht door verde900 » vr 07 apr, 2006 8:05

Plumbum schreef:Met origineel bedoel ik dat deze auto in samenwerking met Saab en Rinspeed is bedacht en door Rinspeed/Saab is gebouwd.
En dat ik er uiterlijk niets aan heb gewijzigd.

Zijn er volgens mij een goede 250 stuks van gemaakt. En hoofdzakelijk in Duitsland verkocht. :P
De samenwerking was dat SAAB een gele cabrio bouwde en Rinspeed daar wat knip en plakwerk aan deed, 2 autonome acties maken nog geen samenwerking.

Plumbum
Geregistreerd lid

Mellow Yellow

Bericht door Plumbum » vr 07 apr, 2006 16:54

Als je lief vraagt mag je de auto kopen.!!!

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » za 08 apr, 2006 18:25

Afbeelding

Bovenstaande auto is ook nog volledig origineel: de huidige eigenaar heeft er niets aan veranderd nadat hij hem van de vorige eigenaar heeft gekocht.

Plumbum
Geregistreerd lid

Verde 900 Origineler kan je niet zijn.

Bericht door Plumbum » za 08 apr, 2006 21:44

Beste Verde 900 ben overtuigd van je originele kennis op het gebied van originele Opel automobielen.

Echt waar je hebt heel oridi gewonnen met 1-0 en wat mij betreft krijg je de orginaliteits beker.

Oh ja misschien niet zo origineel, wellicht zelfs wat zwak, maar ik reageer niet meer op je niet zo originele berichten.

Het ga je goed, afzender Plumbum.

PS: meerijden mag altijd.

Plumbum
Geregistreerd lid

origineel

Bericht door Plumbum » za 08 apr, 2006 21:48

Ik bedoelde natuurlijk beste thijs ook.

verde900
Donateur
Donateur

Re: Verde 900 Origineler kan je niet zijn.

Bericht door verde900 » za 08 apr, 2006 22:18

@ Plumbum, kind toch... op je pik getrapt omdat iemand je gepimpte SAAB niet mooi vind?
Snap ook niet direct waarom je zo lichtgeraakt bent, maar dat is toch meer jouw eigen probleem.
Ik vind het "werk" van Rinspeed nou niet iets toevoegen aan het merk SAAB, van enige "samenwerking"
tussen SAAB en Rinspeed is dan ook nooit sprake geweest, het is niets meer dan een beetje knippen
en plakken vanuit Rinspeed, maar iets van een Monte Carlo gaat het daardoor toch nooit worden.
Vind het zelf een wat ordinair ding, zou dan ook zeker niet overwegen om er in gezien te willen gaan worden,
maar evenzogoed dank voor het genereuze aanbod.
Heb op dit moment overigens ook niet echt het idee dat er op enig moment een sprankelende dialoog in zou
kunnen gaan zitten met je, ook mis je (in je waarschijnlijk jeugdige overmoed) het hoe en waarom van
een forum nog wat, daar zegt de een (jij in dit geval) wat en reageert de ander (b.v. ik) wat, het antwoord is
overigens hoogstzelden beledigend maar het hoeft je natuurlijk niet te passen.
Ik hoop oprecht voor je dat je die gele SAAB (die Rinspeed overigens net andersom "Mellow Yellow" noemde)
weer snel kwijt bent want dat lijkt het primaire doel van je aanwezigheid hier.
Jij in ieder geval ook veel sterkte verder en doe vooral geen verdere moeite om hier (of op enig ander forum)
begrijpelijk te communiceren, het lijkt je (zo op het eerste gezicht) niet gegeven....

Plaats reactie