Ik wil de auto en kap natuurlijk in topconditie houden en vraag me af hoe ik de kap moet wassen (gewoon autowasmiddel)? Zijn er speciale onderhoudsproducten voor de kap voor reiniging en de kleur opfrissen (en waar kan ik die kopen)?
Onderhoud cabriokap
-
jhn
- Geregistreerd lid
Onderhoud cabriokap
Ik ben sinds 3 dagen de trotse bezitter van een zeer nette 9-3 uit 1999
.
Ik wil de auto en kap natuurlijk in topconditie houden en vraag me af hoe ik de kap moet wassen (gewoon autowasmiddel)? Zijn er speciale onderhoudsproducten voor de kap voor reiniging en de kleur opfrissen (en waar kan ik die kopen)?
-
virjinz
- Geregistreerd lid
-
Stef cabrio
- Geregistreerd lid
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Heb ik ook net gekocht (halfords, Euro 24,59)virjinz schreef:mijn kap ziet er een pak beter uit nu ik ze gereinigd en behandeld heb met de turtle wax cabrio set. 2 busjes, 1tje om zuiver te maken, de 2de om alles waterdicht te houden.
er zaten hardnekkige vlekken in van bomen en andere rotzooi maar ze ziet er bijna weer als nieuw uit.
Ik heb het dus nog niet gebruikt, ik heb de mijne ook pas net en de kap ziet er nog goed uit