Pagina 1 van 1
De ZON
Geplaatst: ma 27 mei, 2013 14:55
door nastydrive
Was haast vergeten hoe die er uit zag ,ik rij al heel de dag open en je ziet die jaloerse blikken

Re: De ZON
Geplaatst: ma 27 mei, 2013 18:47
door jepserr
ik moest helaas werken en kon alleen maar toekijken

mijn tijd komt nog wel, al word je niet echt vrolijk van het weer tot nu toe....
Re: De ZON
Geplaatst: ma 27 mei, 2013 20:56
door chriscamf
Fantastisch, ben onderweg van Den Haag naar Ede ook gewoon 5! mede Caabisten tegen gekomen. Geinig; een Classic, een 900 NG en drie 9-3's...het was heerlijk zo'n dag open! TOP.
Trouwens ook mooi, drie van die Saabrijders staken ook heel vriendelijk hun hand op, met een grote grijns
