Pagina 1 van 1

De ZON

Geplaatst: ma 27 mei, 2013 14:55
door nastydrive
Was haast vergeten hoe die er uit zag ,ik rij al heel de dag open en je ziet die jaloerse blikken :D

Re: De ZON

Geplaatst: ma 27 mei, 2013 18:47
door jepserr
ik moest helaas werken en kon alleen maar toekijken :? mijn tijd komt nog wel, al word je niet echt vrolijk van het weer tot nu toe....

Re: De ZON

Geplaatst: ma 27 mei, 2013 20:56
door chriscamf
Fantastisch, ben onderweg van Den Haag naar Ede ook gewoon 5! mede Caabisten tegen gekomen. Geinig; een Classic, een 900 NG en drie 9-3's...het was heerlijk zo'n dag open! TOP.
Trouwens ook mooi, drie van die Saabrijders staken ook heel vriendelijk hun hand op, met een grote grijns :lol: :O: