Openen en sluiten
Geplaatst: do 25 jul, 2013 11:49
1 goede morgen cabrio 
Ben er van de week achter gekomen (alles zelf ondervinden daar ik een duitse gebruikershandleiding heb,
en mijn duits is niet zo best).
Dat ik met de afstandbediening wel de kap kan openen maar niet sluiten.
nu is mijn vraag is dit normaal?
93 18.t Vector BJ 2004
gr;
Martin
Ben er van de week achter gekomen (alles zelf ondervinden daar ik een duitse gebruikershandleiding heb,
en mijn duits is niet zo best).
Dat ik met de afstandbediening wel de kap kan openen maar niet sluiten.
nu is mijn vraag is dit normaal?
93 18.t Vector BJ 2004
gr;
Martin