Pagina 1 van 1

Openen en sluiten

Geplaatst: do 25 jul, 2013 11:49
door Martin1959
1 goede morgen cabrio :O:

Ben er van de week achter gekomen (alles zelf ondervinden daar ik een duitse gebruikershandleiding heb,
en mijn duits is niet zo best).
Dat ik met de afstandbediening wel de kap kan openen maar niet sluiten.
nu is mijn vraag is dit normaal?
93 18.t Vector BJ 2004
gr;
Martin

Re: Openen en sluiten

Geplaatst: do 25 jul, 2013 11:53
door Maus71
Ja, is normaal. Alleen openen en niet sluiten op afstand.

Re: Openen en sluiten

Geplaatst: do 25 jul, 2013 12:03
door Martin1959
@Maus 71
Bedankt voor de snelle reactie/ info.
probleem ook weer opgelost.

mag slotje op

Re: Openen en sluiten

Geplaatst: do 25 jul, 2013 19:48
door H.Geertsema
Maus71 schreef:Ja, is normaal. Alleen openen en niet sluiten op afstand.
Vreemd eigenlijk, stel je zit ergens op een terras oid. en het begint te regenen dan moet je dus door de regen naar de auto lopen om snel het dak dicht te maken.
Op afstand sluiten was dan zoveel chiquer geweest 8).