Simkaart Iphone in 9-3 Telefoon
-
fvanhouten
- Geregistreerd lid
Simkaart Iphone in 9-3 Telefoon
De 'creditcard' met daarin de simkaart om te gebruiken met de integreerde telefoon van een 2005 9-3 cabrio moet worden vervangen ivm het omruilen van BB naar Iphone 5S. deze gebruikt een micro simkaart. De positie op de 'creditcard' van de sim is hetzelfde, maar wel een stuk kleiner dan de huidige. Gaat dit problemen opleveren? Ik kan dat pas testen als ik de kaart heb, maar wil er niet pas op het 'moment supreme' achterkomen dat dit niet werkt. Iemand enige ervaring hiermee?
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Re: Simkaart Iphone in 9-3 Telefoon
Er bestaan verloopstukjes van klein naar groot.
Of moet die hele creditcard erin?
Of moet die hele creditcard erin?
-
turbotom
- Donateur

Iphone 5s gebruikt het formaat NANO-sim
-
op
- Donateur (4x)

Dan vraag je toch gewoon een passende tweede sim voor in de auto bij je provider?
-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

Mogelijk te laat, maarrrrrr;
Het past en het werkt (neem aan dat het om de 9-3sc met Denso systeem gaat?)
Het past en het werkt (neem aan dat het om de 9-3sc met Denso systeem gaat?)
-
fvanhouten
- Geregistreerd lid
Sorry iedereen voor achterwege blijven van een antwoord op jullie reacties. Ik dacht eigenlijk dat ik een email zou ontvangen als er reacties kwamen. Dom.
Inmiddels tot de ontdekking gekomen dat het geen enkel probleem is om een gewone simkaart om te ruilen voor de mini sim van Iphone. Locatie van de sim op de 'creditcard' is gelijk en moet er inderdaad in zijn geheel worden ingeschoven. Het lezen geeft geen enkel probleem. Werkt zoals het hoort op de installatie. Hartelijk dank voor de reacties!
Inmiddels tot de ontdekking gekomen dat het geen enkel probleem is om een gewone simkaart om te ruilen voor de mini sim van Iphone. Locatie van de sim op de 'creditcard' is gelijk en moet er inderdaad in zijn geheel worden ingeschoven. Het lezen geeft geen enkel probleem. Werkt zoals het hoort op de installatie. Hartelijk dank voor de reacties!
-
wallace
- Geregistreerd lid
bij telenet is het blijkbaar net mogelijk om eenzelfde sim te verkrijgen voor de auto. Dus dan heb ik daar een ander nummer enz in..... pfff. Nu, als ik een prepaid koop en voor uitzonderlijke gevalletjes misschien toch...