max snelheid.
-
jor
- Geregistreerd lid
max snelheid.
Ik wil het niet op de nl-wegen uitproberen maar ik vraag mij af wat de topsnelheid van mijn i-tje is.140 doet ze wel
.Weet iemand hoe de vork in de steel zit?
-
blue city
- Donateur (3x)

Re: max snelheid.
Volgens een folder die ik hier heb liggen moet een I tje met handbak 200km/h kunnen doen, en een automaat 190km/h
Ik heb met de turbo van mij in DE tegen de 200 gereden, was niet echt lache nie. Ik vind 150 voor een Caab meer dan genoeg
-
jansen
- Donateur (7x)

Op een vlakke weg rond de 200km, is hard zat.maar ik vraag mij af wat de topsnelheid van mijn i-tje is
-
jor
- Geregistreerd lid
Bedankt voor de reacties.Ik had dat zelf niet zo hoog ingeschat.Ik probeer het ook vast niet en dat is gewoon omdat ik zuinig op het karretje ben
.
-
DylanJJ
- Donateur

Een keertje het beestje uitlaten is nooit verkeerdjor schreef:Bedankt voor de reacties.Ik had dat zelf niet zo hoog ingeschat.Ik probeer het ook vast niet en dat is gewoon omdat ik zuinig op het karretje ben.
-
maurice1970
- Geregistreerd lid
Ik zou voorzichtig zijn. Met mijn toen 8 jarige 900s heb ik ooit de top uitgeprobeerd. Dat resulteerde helaas in een prachtige vastloper en een rekening waar je U tegen zegt.
Er was wel één voordeel; na uitboren en nieuwe zuiderbreedte en zo had ik geen 1.985 liter maar een ruime 2 liter en dat scheurde een stuk beter.
Er was wel één voordeel; na uitboren en nieuwe zuiderbreedte en zo had ik geen 1.985 liter maar een ruime 2 liter en dat scheurde een stuk beter.
-
jor
- Geregistreerd lid
Haar baas is dat alDylanJJ schreef:Een keertje het beestje uitlaten is nooit verkeerdjor schreef:Bedankt voor de reacties.Ik had dat zelf niet zo hoog ingeschat.Ik probeer het ook vast niet en dat is gewoon omdat ik zuinig op het karretje ben.
Anders wordt ze lui!
-
DylanJJ
- Donateur

Kijk dat bedoel ik haha! Laat die luiheid nou niet overvloeien naar de autojor schreef:Haar baas is dat alDylanJJ schreef:Een keertje het beestje uitlaten is nooit verkeerdjor schreef:Bedankt voor de reacties.Ik had dat zelf niet zo hoog ingeschat.Ik probeer het ook vast niet en dat is gewoon omdat ik zuinig op het karretje ben.
Anders wordt ze lui!
.
-
JWF_Peters
- Geregistreerd lid
Heb een 900 2.0i ooit eens op 200 gehad harder wou die niet en het duurde niet eens gek lang vond het toen een best motortje eigenlijk! 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Geen idee, teller stond al lang in het niets te wijzen. Toen was ik er wel klaar mee, toeren liepen nog vrolijk op met 1,7 bar boost...
-
turbopilot
- Donateur (7x)

edit, ging over een caab sorry
220 op de klok, met de kap dicht, wel een boel lawaai
220 op de klok, met de kap dicht, wel een boel lawaai
-
jor
- Geregistreerd lid
Met een turbo denk ik.Mijn caab is een zonder .Meer een o.l caabturbopilot schreef:bijna alle saabjes die heb of gehad liepen de klok uit
-
evo
- Donateur (2x)

Wat ik me nu al een tijdje af vraag is hoe hard kun je met een caab... op een gegeven moment wordt er zo hard aan dat dak gerukt...
Bij mijn oude 5D trok je ver boven de 200 de deurrubbers open, boel herrie, maar niet erg.
Mijn dak wil ik echter niet kwijt raken, dus ben wel benieuwd naar ervaringen op dit vlak...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Bij mijn oude 5D trok je ver boven de 200 de deurrubbers open, boel herrie, maar niet erg.
Mijn dak wil ik echter niet kwijt raken, dus ben wel benieuwd naar ervaringen op dit vlak...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
-
bestway
- Donateur (2x)

Toen hij het nog goed deed heb ik rond de 250 gereden, zowel open als dicht ........ leek wel of hij open stiller werd boven de 220 ..... 
-
jor
- Geregistreerd lid
Ga je dan door de geluidsbarriere?bestway schreef:Toen hij het nog goed deed heb ik rond de 250 gereden, zowel open als dicht ........ leek wel of hij open stiller werd boven de 220 .....