achteruit cabriodak

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
omadoekie
Geregistreerd lid

achteruit cabriodak

Bericht door omadoekie » vr 27 dec, 2013 9:23

Hoi heeft iemand info omtrent de achterruit te kitten, stikken ect
of ect een adres voor 2e hands kappen. 8)

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: achteruit cabriodak

Bericht door sb129h » vr 27 dec, 2013 10:24

Welk type Saab?

omadoekie
Geregistreerd lid

Bericht door omadoekie » vr 27 dec, 2013 11:12

Saab 900uit 1995 is het

omadoekie
Geregistreerd lid

Bericht door omadoekie » vr 27 dec, 2013 17:52

Advies gevraagd
Ik kan een zeer goede kap overnemen moet hem zelf demonteren
Is dit een haalbare klus of zeer ingewikkeld alleen de kap of het hele pakket eruit halen
Zijn er evt video.s ,foto.s handleidingen voor beschikbaar ???

maccebeer
Geregistreerd lid

Bericht door maccebeer » wo 01 jan, 2014 23:22

In een item hier vlakbij heb ik verteld dat ik recent een achterruit gelijmd heb, wat tot op heden prima blijft zitten. Misschien eerst proberen, voordat je een kap gaat vervangen. Als de kap verder netjes is en zonder scheuren, zou ik dit ten aller tijden eerst proberen.

Succes,
Marc

black ie
Geregistreerd lid

Bericht door black ie » wo 01 jan, 2014 23:54

maccebeer schreef:In een item hier vlakbij heb ik verteld dat ik recent een achterruit gelijmd heb, wat tot op heden prima blijft zitten. Misschien eerst proberen, voordat je een kap gaat vervangen. Als de kap verder netjes is en zonder scheuren, zou ik dit ten aller tijden eerst proberen.

Succes,
Marc
Ik heb op aanraden van bovenstaande ook mijn raam er in gelijmd en die zit perfect vast
Op mij auto zit de kap waarvan de achterruit te vervangen is dus ruit zit niet vast aan de buitenkap
Bij mij was wel de rand waar de ruit in zit los van de buitenkap ik heb de kap achter een stukje opengezet toen de raam op de rubber ,plastic rand gelijmd met ducktape vastgezet en 24 uur laten drogen daarna omdat mijn buitenkap los zat bij de achterraam heb ik de rand van de buitenkap op de raam gelijmd
Zit nu perfect vast en dak weer netjes op spanning
Omdat ik bij mij in de buurt niet aan de kit kon komen die maccebeer had gebruikt
Heb ik bij de automateriaalzaak kit gehaald waar ze normaal spoilers e.d mee vastlijmen

Plaats reactie