Ik ga morgen mijn eerste saab aanschaffen
Nu heb ik al het nodige gelezen van verschillende fora's omtrent de mogelijkheden voor een aux aansluiting. Maar eigenlijk twijfel ik nog wat nu het beste is. Er is een mogelijkheid om via http://www.saabaux.com" onclick="window.open(this.href);return false; een kit te bestellen en zo op de bestaande radio een aux aansluiting te creëren. Ik vraag mij alleen af of die wel zeker weten op mijn model past (orgineel model van de 9-3 cabrio uit 99). Daarnaast kan ik kiezen voor een nieuwe radio met bijvoorbeeld bluetooth audio streaming, en als ik dan toch bezig ben meteen maar bluetooth carkit. Als ik dit goed wil doen moet dit wel een dubbel-din formaat zijn. De vraag is dan weer of de audiobediening op het stuur het nog wel doet. Heeft iemand recentelijk nog een dergelijk systeem in laten bouwen? Ik zie wel wat systemen waar men het eerder mee heeft gedaan, maar die zijn niet meer beschikbaar.
Ik heb tijdens mijn zoektocht naar de geschikte saab ook auto's gezien met een parrot bluetooth carkit er in, en daarnaast de orginele radio. Iets zegt mij dat bluetooth audio streaming dan niet echt een optie is (?)
Daarnaast wil ik er ook nog betere speakers in zetten, maar das voor later...