Is de bekleding van een 900 NG cabrio identiek aan een geen cabrio 3 of 5 deurs, info gaat puur over de bekleding en niet het frame, wil alleen het leer overzetten
slotje !
Re: achterbank
Geplaatst: zo 23 feb, 2014 15:22
door werli
heey
is niet hetzelfde
mvg werner
ps ik zie net dat hij 3 achterbanken wil doen