Net nu, met het mooie weer, wil het dak van mijn CAAB uit 2005 niet meer open. Het dak deed het de ene dag, maar de andere dag weigert deze te doen wat ie moet doen.
Op het internet spreekt men her-en-der van kapotte zekeringen, maar ik heb alle zekeringen nagelopen (motor, bestuurders kant dashboard, achterin), en ze zijn allemaal (op het oog) in orde.
Ik kan de schakelaar van het dak naar beneden bewegen, maar hoor geen piepje, zie geen beweging, de vergrendeling boven het voorraam reageert niet, nada.
Mijn SID doet het gewoon, de radio werkt naar behoren en ook de 'SID-selectie schakelaar' werkt zoals het hoort.
Ik heb de kapconstructie bestudeerd aan de hand van deze (fantastische) beschrijving: http://saabworld.net/f146/saab-9-3-conv ... tem-26204/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn vermoeden is dat de schakelaar stuk is, maar is er een manier om dit uit te sluiten?
Of heeft iemand dit eerder gehad en waren de oplossing en het probleem elders te vinden?
Dak weigert dienst
-
Funky Dude
- In memoriam †
Re: Dak weigert dienst
Volgende keer eerst hier maar eens zoeken: search.php
-
naughtygenius
- Geregistreerd lid
Re: Dak weigert dienst
Beste FunkyDude, sorry voor het niet expliciet vermelden dat ik reeds op het forum had gezocht, en dat ik alleen maar informatie over de 900 en 9-3 tot bj. 2003 heb kunnen vinden...
Maar ik dacht met de link die ik gaf, naar Saabworld, dat men/je er wel vanuit was gegaan dat ik vanzelfsprekend al hier op het forum had gezocht.
Ter aanvulling/verduidelijking, het gaat om een 9-3v2 van 2005.
Maar ik dacht met de link die ik gaf, naar Saabworld, dat men/je er wel vanuit was gegaan dat ik vanzelfsprekend al hier op het forum had gezocht.
Ter aanvulling/verduidelijking, het gaat om een 9-3v2 van 2005.