Wel of geen stoelverwarming?
-
cobra427
- Geregistreerd lid
Wel of geen stoelverwarming?
Volgens vele berichten in dit forum zouden alle SAAB`s stoelverwarming moeten hebben voor de bestuurder.
In mijn `93 kan ik geen knopje vinden. Werkt dit soms via de achteruitverwarming of heb ik het gewoon niet?
In mijn `93 kan ik geen knopje vinden. Werkt dit soms via de achteruitverwarming of heb ik het gewoon niet?
-
Doc
- Donateur (2x)

-
John
- Geregistreerd lid
-
cobra427
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Zie viewtopic.php?t=9881cobra427 schreef:Hoe werkt z`n automatische?
Dat er Italiaanse 900 zijn zonder stoelverwarming wist ik niet. Zit er echt geen verwarmingselement in de stoel of hebben ze alleen de kabeltjes onder de stoel losgemaakt? Dat laatste lijkt mij voor SAAB de goedkoopste oplossing.
-
bennie
- Geregistreerd lid
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
Het zal dan of een optie zijn geweest, of onderdeel van een de Aero- uitvoering.bennie schreef:Ook de aero lpt uitvoeringen?John schreef:de import LPT-modellen uit Italie hebben standaard geen stoelverwarming. De FPT's wel![]()
Ik heb er wel degelijk stoelverwarming in zitten!
Gr, Bennie
In tegenstelling tot nu hield een "Aero"uitvoering vroeger gewoon in dat je een compleet sportief optiepakket erbij kocht in plaats van zoals nu een andere motorisatie in combinatie met sportieve accenten. Toch?
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
-
K Plop
- Geregistreerd lid
Wij hebben een italiaanse lpt cabrio gehad en die had wel de stoeverwarming, vroeger op de RA van mijn vader zat dat ook en was die regelbaar. Dat knopje (athans de positie ervan) werd in de cabrio gebruikt voor de hoogteverstelling van de koplampen, vandaar waarschijnlijk het ontbreken van een regeling.