Pagina 1 van 1

Vergrendeling cabriokap

Geplaatst: do 03 jul, 2014 23:33
door dobberman1087
Bij het sluiten van de cabriokap vergrendelt de kap niet in de plastic afdichting omdat de vergrendeling al op de gesloten stand staat. Het motortje van de vergrendeling doet het niet waardoor de vergrendeling ook niet werkt. Kan het een zekering zijn en waar zitten dan de zekeringen voor de kap? Misschien motor van de vergrendeling stuk? Deed het vanmorgen nog. Iemand misschien een idee? Bij voorbaat dank.

Re: Vergrendeling cabriokap

Geplaatst: do 03 jul, 2014 23:40
door RoelandV

Re: Vergrendeling cabriokap

Geplaatst: vr 04 jul, 2014 10:20
door wampi
Heb ik ook gehad
Er loopt een beugeltje doorheen voor de vergrendeling en die was van de tandwielen af waardoor beugeltje niet meer bewoog.
Was door specialist snel verholpen