Beste mensen van dit saab forum, weet iemand bij benadering hoeveel yellow mellow Bj 1997 / 1998 er in Nederland zijn? Wij hebben er 1, de afgelopen 10 jaar van een vrouw geweest uit Wezep, en door hun ingevoerd, ik heb orgineele Renspeed velgen gekocht van een jongeman die de velgen van zijn moeders auto mocht verkopen uit Rotterdam en die auto heeft ze ook nog steeds dus dat is dan nr 2....... Wie weet er nog meer?
Volgens de monteur van Paas zijn er 150 stuks bij Renspeed voor Saab klaar gemaakt, het waren de laatste 150 saab cabrio's van 1997
Vriendelijke groet
Yellow
Yellow mellow
-
Xantoz
- Geregistreerd lid
Re: Yellow mellow
Ik heb even snel gekeken in een oudere RDW database (te vinden op het forum, of hier de directe link..)
ik heb gezocht op:
- EersteKleur : Geel
- Vermogen: 136 of leeg
- Datumeerstetoelating: Beginnen met 1997
Dan kom ik op 10 stuks uit..Dat zullen niet allemaal Mellow Yellows zijn maar het zullen er nooit veel meer zijn dan dat.. (of er moeten de afgelopen 2 jaar een aantal zijn geimporteerd)..
ik heb gezocht op:
Dan kom ik op 10 stuks uit..Dat zullen niet allemaal Mellow Yellows zijn maar het zullen er nooit veel meer zijn dan dat.. (of er moeten de afgelopen 2 jaar een aantal zijn geimporteerd)..
-
Yellow
- Geregistreerd lid
Hi Xantoz!Xantoz schreef:Ik heb even snel gekeken in een oudere RDW database (te vinden op het forum, of hier de directe link..)
ik heb gezocht op:
Hartelijk dank voor je speurwerk!...leuk te weten dat we best wel een aparte Saab in handen hebben gekregen bij een toevallige aankoop, we zochten een cabrio voor erbij en mijn vrouw vond de kleur wel mooi toen die net op marktplaats werd aangeboden en we hebben die toen gelijk gekocht via telefoon!, er was 1 voor ons geweest maar die te weinig had geboden en ik heb de prijs afgerond op 2000 euries en dus
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Dat is niet veel geld, maar hangt natuurlijk van de staat af!
-
Yellow
- Geregistreerd lid
klopt wat je zegt natuurlijk alle waar voor zijn geld....alles doet het, zit goed in de lak, kleur verschil door overspuiten van achterscherm...mag de pret niet drukken mooi van binnen en buiten, achteraf de orginele Renspeed velgen er bij kunnen kopen...alles gedaan via telefoon via marktplaats..dus ja..we zijn er blij mee, we hebben nu ook een garage box er bij dus kan die mooi op stal als we weg zijn...we hebben de auto "er bij" als we in Nederland zijn...we wonen hier niet, dus af en toe naar Nederland voor de kinderen en dan de Saab weer van stal !
regards
Yellow
regards
Yellow