1. ruit chauffeurskant zit scheef
deze ruit gaat wat naar voren hangen bij het sluiten van het raam zodat ze niet volledig sluit. Wanneer ik echter wat “help” door ze naar achter te duwen bij het sluiten is ze volledig toe. Is het moeilijk om dit te corrigeren?
2. bubbels onder afwerking interieur
In het gedeelte waaronder het dak komt te zitten bij het cabrio rijden komen 2 bubbels onder de afwerkingslaag, vooral bij warm weer lijkt me. Kan hier iets aan gedaan worden? (misschien met een naaldje een gaatje erin prikken?)
3. afmetingen en plaatsing boxen
kunnen de boxen vooraan vervangen worden zonder demontage van het hele dashboard (ik veronderstel van wel maar wil zeker zijn) en van welke maat zijn ze? En de boxen achter in de zijpanelen, moet hiervoor de hele afwerking van de zijkant afgenomen worden ? (+ welke maat zijn ze ?)
Er zou ook ruimte zijn onder achterzetels voor een versterker + woofer… bij mij vind ik hier echter niets???
Vanalles wat cabrio
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
-Als je die strip eruit haalt die op de afdekkap zit kun je die bobbels weer gladstrijken. Dan weer de strip terug duwen en dan zit het weer netjes.
-Bij de voorboxen kan je gewoon komen door de afdekroosters die je ziet op te lichten, demontage van andere zaken is niet nodig. Bij de achterboxen kun je komen door de bank eruit te halen en dan het paneel verwijderen door de schroeven los te draaien.
-Ramen zou ik even laten stellen door de garage omdat zelf hieraan rommelen nog wel eens slecht sluiten tot gevolg heeft, en dan krijg je gefluit in de tent.
-Bij de voorboxen kan je gewoon komen door de afdekroosters die je ziet op te lichten, demontage van andere zaken is niet nodig. Bij de achterboxen kun je komen door de bank eruit te halen en dan het paneel verwijderen door de schroeven los te draaien.
-Ramen zou ik even laten stellen door de garage omdat zelf hieraan rommelen nog wel eens slecht sluiten tot gevolg heeft, en dan krijg je gefluit in de tent.