Heb ik een limited edition of niet?
-
Sven Nicolai
- Geregistreerd lid
Heb ik een limited edition of niet?
Hallo,
Sinds een paar jaar hebben wij een saab cabrio 900ng uit 96 in bezit.
Het is een 2liter turbo.
Het punt is dat het interieur bekleed is met green carbon de sportstoelen zijn ook anders
Ik heb dit nog nooit eerder gezien bij een saab en kan het ook niet op internet vinden.
De lak is ook apart. Soms lijkt ie blauw dan weer groen en is het ineens paars achtig.
Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen over wat voor saab uitvoering het is en wat deze ongeveer waard of dat het gewoon een standaard versie betreft.
Mvg
sven nicolai
Sinds een paar jaar hebben wij een saab cabrio 900ng uit 96 in bezit.
Het is een 2liter turbo.
Het punt is dat het interieur bekleed is met green carbon de sportstoelen zijn ook anders
Ik heb dit nog nooit eerder gezien bij een saab en kan het ook niet op internet vinden.
De lak is ook apart. Soms lijkt ie blauw dan weer groen en is het ineens paars achtig.
Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen over wat voor saab uitvoering het is en wat deze ongeveer waard of dat het gewoon een standaard versie betreft.
Mvg
sven nicolai
-
99turbo1978
- Donateur

Re: Heb ik een limited edition of niet?
Welkom hier!
Foto's doen vaak wonderen
Foto's doen vaak wonderen
-
Funky Dude
- In memoriam †
Moet je helaas teleurstellen: Hobbyïst edition, waarde? Wat een (auto)gek ervoor geeft...
Klein pluspuntje: waarschijnlijk de enige in NL in deze uivoering
Welkom op het forum.
Klein pluspuntje: waarschijnlijk de enige in NL in deze uivoering
Welkom op het forum.
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Ik denk dat het een 900 Rinspeed Sunbeach is, gemaakt door de zwiterse firma Rinspeed. Kijk maar eens op het www. Kun je meer info over vinden.
Hier een fotootje van t interieur:

Hier een fotootje van t interieur:

-
Sven Nicolai
- Geregistreerd lid
Dat is hem op die foto, top dankje
Weet je de waarde ook zo ongeveer?
Mvg
Weet je de waarde ook zo ongeveer?
Mvg
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Ik ken de Saab 900 NG Rinspeed eigenlijk alleen in de kleur "Mellow Yellow":

-
Niels83
- Donateur (3x)

Die gasten van Rinspeed zijn toch ook echt helden geweest met die 900NG. Net als die Mellow Yellow. Ik ben benieuwd naar de foto's van Sven 
-
Sven Nicolai
- Geregistreerd lid
Morgen zal ik ze posten, maar hij is niet meer punt gaaf. Wil hem een beetje oplappen maar wel op de juiste manier.
Mvg
Mvg
-
Niels83
- Donateur (3x)

Ben benieuwd!
Misschien ook leuk om te bekijken?. Deze SaabForum Sunbeach staat nu hier te koop voor € 7.500
Lijkt mij wat te optimistisch
Maar als ik deze fotoreportage bekijk uit Duitsland, is het toch af en toe een beetje schrikken
Misschien ook leuk om te bekijken?. Deze SaabForum Sunbeach staat nu hier te koop voor € 7.500
Maar als ik deze fotoreportage bekijk uit Duitsland, is het toch af en toe een beetje schrikken
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Lijkt mij eigenlijk Monte-Carlogeel. Melow Yellow is valer.

-
Sven Nicolai
- Geregistreerd lid
http://www.mijnalbum.nl/Album=PEEBHV8I#IHLTDT4T" onclick="window.open(this.href);return false;
hierbij een aantal foto's. ik zal vanmiddag nog een paar maken.
hierbij een aantal foto's. ik zal vanmiddag nog een paar maken.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
vet, kende ik niet... ook geen fan..maar wel cool dat er een op het SF is 
edit:
viewtopic.php?f=37&t=137273" onclick="window.open(this.href);return false;
nog een opt forum
edit:
viewtopic.php?f=37&t=137273" onclick="window.open(this.href);return false;
nog een opt forum
-
Niels83
- Donateur (3x)

Ik heb persoonlijk niets met een 900ng, vind het een beetje een net-niet auto. Maar die Mellow Yellow die ik een paar weken geleden voorbij zag komen en nu weer deze SunBeach uitvoering... Moet toch toegeven dat die gasten van Rinspeed erg vette dingen maken. Tot in het belachelijke aan toe. Wat is dat nou voor kleur voor een hoofdsteun? En zeker in een SAAB. En dan toch gewoon doen. Heel gaaf. Het leuke vind ik eraan dat je aan de buitenkant niets ziet en dan doe je de deur open en dan kom je ineens deze groene chaos tegen. Zou er zuinig op zijn. Ik heb alleen niets kunnen lezen over speciale velgen voor dit model? Onder de Mellow Yellow zaten deze ruige units van Rinspeed: