Welke kleur zou jij kiezen?

Voor alle Saab cabrio rijders
robluijpers
Geregistreerd lid

Welke kleur zou jij kiezen?

Bericht door robluijpers » do 25 dec, 2014 16:13

Welke kleur zouden jullie kiezen als jullie een caabje mochten uitzoeken EN welke kleur heb je zelf?

Kwam op het idee om dit te vragen omdat er wel erg veel zwarte te koop staan!

Ik zelf zou kiezen voor een mooie blauwe, of lime yellow (die heb ik dan ook gezocht en gevonden)

Afbeelding

Gr rob

dunnerudy
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Welke kleur zou jij kiezen?

Bericht door dunnerudy » do 25 dec, 2014 17:59

Hoi, wij hebben sinds 2 jaar een electric blue. Zwart is super mooi maar die heeft (bijna) iedereen al en ik ben ook niet zo'n poetser :oops:
(foto door ofr)
Afbeelding

Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Barboer » do 25 dec, 2014 18:11

Lastig, ik houd van zilver, maar diat Lime Yellow is misschien nog mooier.

Anyway, als ik helemaal los mocht gaan een 9-3OG in Aero uitvoering in deze kleur Copper Metallic:

Afbeelding

En dan de binnenbekleding in Saab beige, en de middendelen van de zittingen in gematteerd roodbruin leer dat deze kleur benaderd. Grijze dashboardplaat in de kleur laten spuiten en dan in drie of vier lagen blanke lak.

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » do 25 dec, 2014 18:59

Acacia groen,
zwart & blauw.

MichelSchreurs
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door MichelSchreurs » do 25 dec, 2014 19:46

Laser red! Maar dat geldt voor zo'n beetje iedere Saab :love:

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » do 25 dec, 2014 19:51

Ik heb een zwarte, maar ik vind de skyblue de absolute top. Maar ja, daar is er maar eentje van. Chilli red is ook erg mooi, maar ook electric blue is fraai. Als ik de mijn ooit nog eens zou laten overspuiten wordt het skyblue. Spierwit is ook mooi en laser re mag er ook wezen. Steel grey en Carbon grey zijn ook mooie kleuren.

PMLotgering
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door PMLotgering » do 25 dec, 2014 23:15

Rob, die kleur blauw op je foto is echt fantastisch! Ik heb zelf een zwarte, niet het meest spannende, maar het staat hem wel goed. De volgende zou ik graag in een iets spannendere kleur willen, zoals rood, geel of oranje (als op de laatste geleverd).

PK1970
Geregistreerd lid

Bericht door PK1970 » do 25 dec, 2014 23:20

Diep in mijn hart vind ik dat een cabrio een opvallende kleur moet hebben en omdat een Saab dat ook echt kan hebben zou ik voor geel of sky blue gaan hoewel ik carbon grey ook erg stijlvol vind. Maar omdat een Saab zwart moet zijn net zoals een Ferarri rood moet zijn, heb ik een zwarte met antraciet grijze leder bekleding. Saai, maar stijlvol en tijdloos ;-)

AeroR
Geregistreerd lid

Bericht door AeroR » do 25 dec, 2014 23:39

Sky blue, Lightning blue of cosmic. In die volgorde. . Budget werkt alleen niet mee

robluijpers
Geregistreerd lid

Bericht door robluijpers » do 25 dec, 2014 23:57

PMLotgering schreef:Rob, die kleur blauw op je foto is echt fantastisch! Ik heb zelf een zwarte, niet het meest spannende, maar het staat hem wel goed. De volgende zou ik graag in een iets spannendere kleur willen, zoals rood, geel of oranje (als op de laatste geleverd).
Daarom dat wij ook voor lime yellow hebben gekozen :wow:

haha
shearwater schreef:Ik heb een zwarte, maar ik vind de skyblue de absolute top. Maar ja, daar is er maar eentje van. Chilli red is ook erg mooi, maar ook electric blue is fraai. Als ik de mijn ooit nog eens zou laten overspuiten wordt het skyblue. Spierwit is ook mooi en laser re mag er ook wezen. Steel grey en Carbon grey zijn ook mooie kleuren.
Als er iets gebeurd met oons caabje dan bouw ik haar om naar my 12 en word ze sky blue, trouwens die sky blue moet ergens rond rijden in Nederland zover ik kon terug vinden :oops: net zoals van onze uitvoering er maar 12 van zijn in Nederland :roll:

Gr rob

rdehaan
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door rdehaan » vr 26 dec, 2014 0:33

Electric blue was mijn droomkleur.
Uiteindelijk gekozen voor ice-blue omdat ik na drie jaar nog steeds geen electric blue 2.0T Aero my08 kon vinden met donker interieur.
AfbeeldingIce blue
AfbeeldingElectric blue meets Ice blue

K Plop
Geregistreerd lid

Bericht door K Plop » vr 26 dec, 2014 6:38

Wij hebben enorm geluk gehad met het vinden van onze cabrio, in de advertentie stond blauw, op de foto's dacht ik al dat het glacier blue was maar aangezien die kleur best zeldzaam was ging ik uit van iets anders. Dat bleek niet zo, glacier blue, echt een fantastische kleur die heel mooi staat op de cabrio en je heel weinig ziet. Krijg er ook best veel opmerkingen over. Het is wel een typische love or hate kleur.
Ik ben zelf niet zo van de saaie kleuren, hoewel onze 9-5 keurig steel grey is...Ik vindt een brandweerrood 9-5 echt fantastisch maar de vrouw niet, het interieur is overigens licht van kleur, dat vindt ik bij de meeste auto's het mooiste.
Mijn Dino GT4 iwilde ik weer zeker niet in rood hebben. Het komt er dus een beetje op neer dat ik van afwijkende kleuren houdt bij het type auto.

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » vr 26 dec, 2014 8:00

Afbeelding
Hier vertrekt Sky Blue van de Saabforum10th Anniversary Meeting. Zonder mij aan het stuur ;-(+

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » vr 26 dec, 2014 8:53

Steel Grey Metallic natuurlijk :roll:

Afbeelding

Maar tegen deze franse variant van blauw zou ik zeker geen nee zeggen :wow:

Afbeelding

shearwater
In memoriam †