Voor alle Saab cabrio rijders
-
9000H
- Geregistreerd lid
Bericht
door 9000H » za 24 jun, 2006 16:03
Mijn oom wil deze auto kopen (exact dezelfde als die van mijn moeder

...en ik stelde hem voor via dit forum te vragen of iemand deze auto kent. Ik denk aan monteurs, ex-eigenaren enz. De auto staat in Amsterdam en is een paar jaar geleden uit Italie gekomen.
ik weet niet hoe je de link van de Marktplaats-site moet plaatsen, maar de advertentie is geplaatst op 09-06-06, 16:48 en het onderwerp van dit bericht is ook de naam van de advertentie op MP.
Graag jullie reacties (als het een wrak is mag je het ook zeggen hoor!!)
Simon
LATER BEWERKT:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/saab/38167156.html
-
White Lines
- Geregistreerd lid
Bericht
door White Lines » za 24 jun, 2006 16:30
Ik heb wel de advertentie gevonden. maar het lijkt er op dat je niet meer direct kunt linken vanaf marktplaats, ik krijg tenminste geen volledige info meer in mijn browser.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » za 24 jun, 2006 16:38
White Lines schreef:Ik heb wel de advertentie gevonden. maar het lijkt er op dat je niet meer direct kunt linken vanaf marktplaats, ik krijg tenminste geen volledige info meer in mijn browser.
Is beveiligd, stof tot nadenken

-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
Bericht
door Thijs O. » za 24 jun, 2006 16:46
hmm wat zou het idee daarachter zijn? (dat ze het beveiligd hebben?)
ps. Hengeveld ik heb je een PB'tje gestuurd!
-
9000H
- Geregistreerd lid
Bericht
door 9000H » za 24 jun, 2006 16:58
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Bericht
door joachiem » za 24 jun, 2006 17:05
Jammer dat ze het kenteken vaag hebben gemaakt

anders
kon je ff kijke of deze een import is ivb met de mooie km stand

-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
Bericht
door Thijs O. » za 24 jun, 2006 17:08
joachiem goed lezen!
joachiem goed lezen!
joachiem goed lezen!
Er staat in het openingstopic dat de auto paar jaar geleden geimporteerd is!

-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Bericht
door davidjoost » za 24 jun, 2006 17:41
jammer dat het een lpt is... die heeft toch eigenlijk te korte (versnellings)bak verhoudingen?
davidjoost
-
White Lines
- Geregistreerd lid
Bericht
door White Lines » za 24 jun, 2006 20:35
White Lines schreef:Ik heb wel de advertentie gevonden. maar het lijkt er op dat je niet meer direct kunt linken vanaf marktplaats, ik krijg tenminste geen volledige info meer in mijn browser.
Hm, grappig, nu krijg ik weer wel de hele link te zien, misschien waren ze bezig met onderhoud of een test of zoiets..
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
Bericht
door Thijs O. » za 24 jun, 2006 21:04
davidjoost schreef:jammer dat het een lpt is... die heeft toch eigenlijk te korte (versnellings)bak verhoudingen?
davidjoost
lpt rijdt zalig hoor: pas oordelen nadat je gereden hebt!

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » za 24 jun, 2006 22:49
Simon, zo op het eerste gezicht denk ik dat je oom hier mee een goede aankoop doet! Wat een prachtige auto, Le Mans Blue begint echt m'n lievelingskleur te worden voor de 900 Classic!
Gelukkig dat er geen donker grijze velgen onder zitten! Hoop niet dat ik hiermee mensen op hun pik trap
-
9000H
- Geregistreerd lid
Bericht
door 9000H » ma 26 jun, 2006 9:55
bedankt voor jullie reacties alvast jongens. Ik heb het vermoeden dat de auto aan mijn oom verkocht is, want de adv. op autotrader.nl bestaat niet meer.
Wat betreft de velgen, ik houd van de grijze, en gelukkig zijn deze zilver want anders zou ik het verschil met de auto van mijn moeder niet kunnen zien
groet simon
uitleg plaatje: vlnr: saab pa (midnight) / saab ma (LeMans) / saab kinderen (LeMans)

-
Pelendur
- Geregistreerd lid
Bericht
door Pelendur » ma 26 jun, 2006 10:39
Mooi blauw is niet lelijk !
Mooie bakkies hoor !
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » ma 26 jun, 2006 10:43
prima wagenpark
Alleen blauw heeft niet mijn voorkeur
(geintje hoor)
-
9000H
- Geregistreerd lid
Bericht
door 9000H » do 13 jul, 2006 14:40
Hij is inderdaad door mijn oom gekocht en het mooie is: ik moet hem vrijdag chaufferen en mag em de rest van de dag lenen
Ik doe hier wel verslag, maar ik vermoed dat het gewoon een goed en vooal leuk ding is (met of zonder boekjes

)