Nadat we onze relatie keer op keer nieuwe energie gaven, is de motor opgebrand. Mijn eerste zwarte Caab 900NG 2.3 injectie is bij me weg. Uit 1994, dus eerste model van de nieuwe generatie. Saab heeft mijn hart gestolen, maar het is nu goed om even afstand te nemen. Rust.
In de periode dat we gelukkig getrouwd waren,ben ik heel wat wijzer geworden! Veel geleerd van de Saab, en veel zelf kunnen sleutelen aan mijn zwarte dame. In de korte maar intense twee jaar die we samen waren, hebben we (soms zelf en soms onder bezielende leiding van onze relatie therapeut van Leenen uit Delft) het nodige weten op te pakken.
Verder heb ik mijn liefde altijd goed onderhouden en netjes met de hand gewassen. Ze is triple black. Zwarte lederen bekleding, zwarte lak en zwarte
lekvrij goed dak! (ziet er top uit, topless nog beter;)).
Een kapotte balans-as zorgde voor onze onvermijdelijke scheiding. Na ruim €6500,00 aan kosten verder te zijn in twee jaar (los van de aanschaf), was het advies van diverse garage-advocaten...'meneer, het is beter als u gewoon gaat scheiden'.
Omdat ik liever eerlijk ben over de mankementen van mijn geliefde...Wat moet de volgende echtgenoot er nog aan doen?
- stoelverwarming werkt niet (matjes zijn kapot)
- balans-as vervangen of eruit slijpen. Kan prima zonder
- draagarmrubbers voor moeten vernieuwd
- remblokjes voor zijn binnenkort aan vernieuwing toe
- de achterklep vertoond wat roest (als je hem heft kijk je er tegenaan)
- airco werk niet (is voor mijn tijd al omgeleid)
Mocht je interesse hebben in meer info, kun je me altijd even bellen/mailen of whatsappen 06-30729244. Of bekijk hier de advertentie.
saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=9627" onclick="window.open(this.href);return false;
De vraagprijs is € 550,00.
Er zijn altijd vragen als dit soort berichten te wereld bereiken. Ik ben uiteraard bereikbaar hiervoor. Mijn ega (staat nu geschorst) wil hier liever geen commentaar op leveren.
Om mijn verdriet niet de overhand te laten nemen, ben ik momenteel even mijn 'slettenperiode' in gegaan. Daarom ben ik momenteel de dagen aan het slijten met een Ford Ka...