Vandaag is mijn zoon weer terug gekomen van vakantie met zijn Saab cabrio. Rondreis door half Europa, bijna 5500 km
Had de Saab gekocht voor € 1000,- onder het mom van zie maar hoever je komt.
Ongelooflijk maar waar, ze hebben onderweg geen enkel probleem gehad.
Ben een autoliefhebber, maar heb me nooit geïnteresseerd in Saab. Ik denk dat ik hem volgend jaar zelf maar meeneem, om samen met mijn vrouw door Frankrijk te gaan toeren.
Saab cabrio vakantie
-
H.Geertsema
- Geregistreerd lid
Re: Saab cabrio vakantie
Mooi positief verhaal; het kan gewoon en zeker met een Saab maak je een goede kans dat je de kms zo weg rijdt. Wanneer je bij vertrek geen mankementen hebt en normaal rijdt en lid bent van WW-Europa-service dan gewoon gaan
. Ik heb het ook een keer gedaan met een 900 2.3
.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Mooi verhaal.
Onderschat oude Saabs niet, ik ben ooit met een '72 Sonett vanuit NL probleemloos naar Zweden gereden en weer terug, en later naar Spanje.
Onderschat oude Saabs niet, ik ben ooit met een '72 Sonett vanuit NL probleemloos naar Zweden gereden en weer terug, en later naar Spanje.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Er is nooit genoeg positivisme
En aan de andere kant: natúúrlijk kan dat.
Zo gek is dat niet. Een beetje preventief onderhoud, verse olie, een schoon filter en even alle moertjes en boutjes nalopen en je kunt gaan. Een Saab is zo slecht nog niet 
En aan de andere kant: natúúrlijk kan dat.
-
Caab 1350
- Donateur (3x)

Gaaf zeg, twee tickets naar Benidorm kosten al meer en haalt het niet bij 5500km open door Europa! Dacht dat ik een leuke deal had met mijn €1350, Caab. Goed verhaal. Zie je kans een foto te ontfutselen van je zoon met Caab ergens "on the move"?