Even een vraag over de centrale vergendeling. Heb op t forum al diverse artikelen gelezen en begrijp waarom de centrale vergrendeling de laatste tijd niet lekker werkte. Nu had ik er weinig problemen mee want deed de bijrijdersdeur van de Caab gewoon old skool op slot
Recent heeft de centrale vergrendeling blijkbaar nog n keer gewerkt bij het afsluiten; ik vergat de bijrijdersdeur maar hij was toch op slot.
Bij een volgende rit wilde de bijrijdersdeur niet meer van het slot af. Kon ik voorheen nog aan het knopje op de deur trekken om de deur van slot af te halen. Nu lukt dat niet, het lijkt wel of er een Caab-kabouter in de deur zit die permanent aan het knopje trekt. Het knopje schiet dus ook onherroepelijk terug als je hem probeert uit te trekken.
Bijkomend nadeel is dat de bijrijdersdeur nu gewoon niet open gaat!!!!!
En lastig is ook dat ik de binnenbekleding er niet af kan halen omdat de schroeven aan de onderkant niet bereikbaar zijn
Iemand een idee of tip hoe ik de bijrijdersdeur weer op n fatsoenlijke manier open kan krijgen zodat ik de bekleding eraf kan halen en de boel kan repareren? Oja, het betreft een 96-er 900 NG
Alvast bedankt voor het meedenken
Robert