Cruise control 900 ng cabrio
Geplaatst: vr 01 jul, 2016 20:12
Is het mogelijk om een cruise control in te bouwen bij een 900 ng uit 1995? En zo ja, kun je dat eenvoudig zelf doen?
De centrale portiervergrendeling bedienen via de sleutel lukt niet, het lampje vd sleutel knipperd wel bij indrukken, wat kan de oorzaak zijn? De auto heeft wel heel lang stil gestaan. Gelukkig heeft de garage op eigen kosten de radiator, slangen die slecht waren en de koelvloeistoflekkage opgelost en hij lekt geen olie.
De kofferbak open maken lukt niet meer, de garage had de motor vervangen, soms werkte het niet, misschien zit de stekker in de deur niet helemaal goed?
Veel vragen hé
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
De centrale portiervergrendeling bedienen via de sleutel lukt niet, het lampje vd sleutel knipperd wel bij indrukken, wat kan de oorzaak zijn? De auto heeft wel heel lang stil gestaan. Gelukkig heeft de garage op eigen kosten de radiator, slangen die slecht waren en de koelvloeistoflekkage opgelost en hij lekt geen olie.
De kofferbak open maken lukt niet meer, de garage had de motor vervangen, soms werkte het niet, misschien zit de stekker in de deur niet helemaal goed?
Veel vragen hé