Pagina 1 van 1

Tonneau klemt gordel af

Geplaatst: za 10 sep, 2016 15:11
door Cowilban
Hoi hoi,

Bij mijn caab 900 ng uit 1995 klemt de tonneau aan de passagierszijde de gordel af (achter) waardoor deze niet goed te gebruiken is, bestuurderszijde is wel goed. Enig idee waar dat aan kan liggen?

Re: Tonneau klemt gordel af

Geplaatst: za 10 sep, 2016 16:08
door jaap noord
Moet je even naar de geleidebeugel kijken. Loopt de gordel net even te scherp naar binnen.