slechte telefoonverbinding

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Trinthamer
Geregistreerd lid

slechte telefoonverbinding

Bericht door Trinthamer » di 01 nov, 2016 23:29

Sinds korte tijd heb ik een slechte geluidsverbinding tijdens het bellen in mijn Saab 2008. Het geluid over de speaker valt vaak weg of klinkt blikkerig. Het geluid van de stereo is goed, dus ligt het volgens mij niet aan de speakers of antenne. Als ik de telefoon in mijn zakelijke wagen gebruik, is het geluid goed. Dus ligt het niet aan mijn telefoon. De Saab heeft geen telefoonhouder. Herkent iemand dit probleem?

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: slechte telefoonverbinding

Bericht door jansen » wo 02 nov, 2016 23:12

Als het een orginele Saab UHP carkit is , kan je de softwareversie laten controleren ofdat ie de laatste bevat.

Trinthamer
Geregistreerd lid

Bericht door Trinthamer » do 03 nov, 2016 22:04

Saab UHP kit? Ik maak verbinding via bleutooth met mijn Grundig audioset. Moet ik dan de software versie van de Grundig laten controleren?

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door jansen » vr 04 nov, 2016 20:02

Ehum Grundig audioset, Orgineel Saab UHP maakt verbinding met de phone toets stuurbediening en Sid display op je klokkenpaneel. Of bedoel je soms de Delphy-Grundig audio?
Uit je voorgaande berichten blijkt dat je gewoon een orgineel fabrieks navigatie unit hebt van Delphy-Grundig helaas bevat deze GEEN bluetooth carkit, maar zit er een externe bluetooth carkit in van Saab genaamd UHP, dus je grundig updaten heeft niet zoveel zin, gewoon je carkit UHP laten updaten, UHP staat voor Universal Handsfree Phone en is een externe apparaat.

Trinthamer
Geregistreerd lid

Bericht door Trinthamer » vr 04 nov, 2016 21:44

Bedankt voor je reactie. Duidelijk verhaal. Ik ga volgende week een ritje maken naar de Opel dealer( ex-Saab).

Plaats reactie