Pagina 1 van 1

Stoelverwarming aero '04

Geplaatst: do 05 jan, 2017 18:21
door HansSC
Mijn stoelverwarming van beide stoelen geeft weinig warmte.
Lampjes op de schakelaars branden gewoon, zit er ergens een thermostaat die mogelijk niet goed functioneert ?

Re: Stoelverwarming aero '04

Geplaatst: do 05 jan, 2017 18:42
door blue city
:D

Er zullen zeker thermostaten zijn. Verwarming gaat nl. uit bij 55/56 graden, wordt per stoel bepaald dacht ik. Heb je hem al laten uitlezen mbv Tech 2 of hij daar aan toe komt? Realiseer je wel dat de stoelen van een Caab leer zijn, en niet zo warm worden als bv een Aero Sport Sedan met half leer.

:O:

Re: Stoelverwarming aero '04

Geplaatst: do 05 jan, 2017 23:31
door J.vandermeulen
Ik heb een caab maar de stoelverwarming werkt super. In stand 3 is het na 2 km al te warm. Zeker vergeleken bij mijn citroen waar je nauwelijks wat van merkt.

Re: Stoelverwarming aero '04

Geplaatst: za 07 jan, 2017 17:44
door ErikC
Heb Saab sinds september. Ik merk bijna niks van de stoel verwarming. Valt het meer op in de zomer maanden bij open dak?

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk