Nieuwe kap: blauw of zwart?
-
ClassicS
- Geregistreerd lid
-
cobra427
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
K Plop
- Geregistreerd lid
-
AvH
- Geregistreerd lid
Re: Nieuwe kap: blauw of zwart?
BlauwPieter V schreef:Dilemma: ik laat volgende week een nieuwe kap zetten op mijn 900 Cabrio 2.1 16v (Blue Le Mans) uit '91. De huidige is zwart, maar ik vind blauw ook wel mooi. Wat vinden jullie?
De kap wordt geplaats door Fancy Cars in Heerewaarden. Heeft iemand daar ervaring mee?
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Komt op mij over als een beige interieur.K Plop schreef:Maar niet als het interieur grijs is (wat het zo te zien is op de avator) dan wordt het een rommeltje.ik zou een beige kap er op zetten...
Blauw/blauw, hebben we zelf ook gehad en vonden mensen altijd erg mooi.
Indien interieur beige, een dito kap
Anders lekker blauw nemen.
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
beige is volgens mij een vrij besmettelijke kleur: het wordt snel vuil.
ik zeg ook: BLAUW !!
ps. wat moet het kosten bij jou? wanneer het gedeelte rond je achterruit niet vervangen hoeft te worden (feitelijk bestaat je kap uit 2 delen: het deel rond je achterruit en de rest.) kan het volgens mij voor minder dan 1000 Euro.
Volgens mij kan fancy cars voor <1000 E een nieuwe kap erop zetten, mits alleen het grootste gedeelte vervangen wordt.
Volgens mij is het andere deel, rond de achterruit, vervangen, vrij kostbaar omdat het vrij veel werk is ivm de achterruit.
(Klopt dit?)
ik zeg ook: BLAUW !!
ps. wat moet het kosten bij jou? wanneer het gedeelte rond je achterruit niet vervangen hoeft te worden (feitelijk bestaat je kap uit 2 delen: het deel rond je achterruit en de rest.) kan het volgens mij voor minder dan 1000 Euro.
Volgens mij kan fancy cars voor <1000 E een nieuwe kap erop zetten, mits alleen het grootste gedeelte vervangen wordt.
Volgens mij is het andere deel, rond de achterruit, vervangen, vrij kostbaar omdat het vrij veel werk is ivm de achterruit.
(Klopt dit?)
-
Hengeveld
- Geregistreerd lid