airco inbouwen
-
eirikur
- Geregistreerd lid
airco inbouwen
Heb recent een saab 900 cabrio uit 1996 gekocht, de auto verkeerd in nieuwstaat en heeft weinig kilometers op de teller, hij was helemaal naar mijn smaak op de velgen en het ontbreken van de airco na. het velgenprobleem is opgelost, nu de airco nog. Die zou ik graag nog inbouwen. Heeft er iemand tips voor mij, kan dat bv uit een schade saab omgebouwd worden, wie heeft hier ervaring mee of tips
-
sabefrans
- Geregistreerd lid
Re: airco inbouwen
Heb in jaren 94 tot98 10 tallen aircos in 900 geplaatst dit waren orig kit en het enige verschil met vanaf fabriek geplaatste aircos is dat de leidingen in 2stukken zijn voor te kunnen monteren met de motor er in deze worden dan onder de hoofdremciliender aaneengezet.eirikur schreef:Heb recent een saab 900 cabrio uit 1996 gekocht, de auto verkeerd in nieuwstaat en heeft weinig kilometers op de teller, hij was helemaal naar mijn smaak op de velgen en het ontbreken van de airco na. het velgenprobleem is opgelost, nu de airco nog. Die zou ik graag nog inbouwen. Heeft er iemand tips voor mij, kan dat bv uit een schade saab omgebouwd worden, wie heeft hier ervaring mee of tips
Sabefrans