aantallen Saab 9-3 cabrio in Nederland
-
Ruud123
- Geregistreerd lid
aantallen Saab 9-3 cabrio in Nederland
Ik vroeg mij af: Is er een bron waar ik kan zien hoeveel Saabs 9-3 cabrio er nog rijden in Nederland?
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: aantallen Saab 9-3 cabrio in Nederland
Wat ik gevonden heb is een lijst met het aantal Saabs in NL per 31 oktober 2018.
Wellicht is er een recentere lijst te vinden.
Op deze lijst staat niet expliciet het aantal cabrio's:
viewtopic.php?t=162782
Wellicht is er een recentere lijst te vinden.
Op deze lijst staat niet expliciet het aantal cabrio's:
viewtopic.php?t=162782
-
Thijs67
- Donateur (4x)

Via de database van RDW haal ik 2203 Saab 9-3 cabrio op (alle types/bouwjaren/kentekens). Van die 2203 auto's zijn er 1973 op dit moment WAM verzekerd en dus waarschijnlijk op de weg. De overige 230 auto's staan mogelijk geschorst of zijn gesloopt.
-
beekemm
- Geregistreerd lid
ik zou heel graag de aantallen van de 900ng cabrio willen weten
jack
jack
-
Thijs67
- Donateur (4x)

Sorry, er was iets mis met mijn filters waardoor bovenstaande aantallen alleen de blauwe betreft....Thijs67 schreef: ↑do 16 jan, 2020 22:24Via de database van RDW haal ik 2203 Saab 9-3 cabrio op (alle types/bouwjaren/kentekens). Van die 2203 auto's zijn er 1973 op dit moment WAM verzekerd en dus waarschijnlijk op de weg. De overige 230 auto's staan mogelijk geschorst of zijn gesloopt.
Vandaag even opnieuw geprobeerd; 9284 stuks 9.3 cabrio's geregistreerd (9.3OG én NG)
8411 van deze 9-3's zijn in de verzekering en 873 dus niet....
Edit: 4371 zijn 9.3OG en de overige 4913 dus NG
-
wbsmit
- Geregistreerd lid
Voor een zo schaarse auto kom je ze nog best vaak tegen. En dan bedoel ik niet alleen die op mijn oprit.
-
Vincent9-3
- Donateur

Jeetje, waarom verdwijnen er zoveel 9000’s

-
Dolphin Grey
- Donateur (7x)

Ongeveer nog 9.000 9-3 cabrio's valt mij nog mee. Maar hoeveel zijn er verkocht in die periode 1998-2012 in Nederland? Dan kun je een beetje vergelijken of er nog veel of weinig over zijn. Afgezien nog dan van de geïmporteerde exemplaren.
-
Twentenier
- Geregistreerd lid
Is ook terug te vinden hoeveel van de 9-3 cabrio's er in totaal (wereldwijd dus) geproduceerd zijn?
En, hoeveel van de in NL geregistreerde cabrio's resp. handgeschakeld en automaten zijn?
En, hoeveel van de in NL geregistreerde cabrio's resp. handgeschakeld en automaten zijn?