Pagina 1 van 1

Poll: vervanging korte (GSM) antenne Caab

Geplaatst: wo 30 sep, 2020 13:50
door Timmie66
Hallo,
Ik heb gemerkt dat van mijn telefoon antenne (de korte aan de rechter zijde), het rubber steeds slechter wordt. Inmiddels ben ik bezig met het maken van een 3D-geprint model ter vervanging. Nog even goed uitzoeken op welke wijze deze mat zwart gespoten zou kunnen worden en dan is hij klaar. Ik ben echter benieuwd of er een brede belangstelling bestaat voor deze vervangende antenne. Let wel: het gaat uitsluitend om het rubber deel van de antenne-spriet. Ik kijk uit naar jullie reactie.

Re: Poll: vervanging korte (GSM) antenne Caab

Geplaatst: wo 30 sep, 2020 14:30
door Timmie66
in aanvulling: gaat om modeljaren -03. :)

Re: Poll: vervanging korte (GSM) antenne Caab

Geplaatst: wo 30 sep, 2020 18:34
door klaasj
interesse. het worden zoekplaatjes.

Re: Poll: vervanging korte (GSM) antenne Caab

Geplaatst: wo 30 sep, 2020 19:42
door Rik H.
Hier ook interesse, ik begrijp dat voor de schroefdraad voor de bevestiging zelf een oplossing gevonden moet worden?
Dat zal nog wel lukken denk ik.

Re: Poll: vervanging korte (GSM) antenne Caab

Geplaatst: wo 30 sep, 2020 22:22
door Timmie66
Rik H. schreef:
wo 30 sep, 2020 19:42
Hier ook interesse, ik begrijp dat voor de schroefdraad voor de bevestiging zelf een oplossing gevonden moet worden?
Dat zal nog wel lukken denk ik.
Hoi Rik, het gaat om het rubber deel wat los gemaakt kan worden van het deel waar het schroefdraad in zit. De 3D-print zou daarna op de voet kunnen worden gelijmd. Groet, Tim

Re: Poll: vervanging korte (GSM) antenne Caab

Geplaatst: do 01 okt, 2020 0:26
door Rik H.
Dat is uiteraard ook goed, functioneel is die antenne toch niet meer.