Poll: vervanging korte (GSM) antenne Caab
Geplaatst: wo 30 sep, 2020 13:50
Hallo,
Ik heb gemerkt dat van mijn telefoon antenne (de korte aan de rechter zijde), het rubber steeds slechter wordt. Inmiddels ben ik bezig met het maken van een 3D-geprint model ter vervanging. Nog even goed uitzoeken op welke wijze deze mat zwart gespoten zou kunnen worden en dan is hij klaar. Ik ben echter benieuwd of er een brede belangstelling bestaat voor deze vervangende antenne. Let wel: het gaat uitsluitend om het rubber deel van de antenne-spriet. Ik kijk uit naar jullie reactie.
Ik heb gemerkt dat van mijn telefoon antenne (de korte aan de rechter zijde), het rubber steeds slechter wordt. Inmiddels ben ik bezig met het maken van een 3D-geprint model ter vervanging. Nog even goed uitzoeken op welke wijze deze mat zwart gespoten zou kunnen worden en dan is hij klaar. Ik ben echter benieuwd of er een brede belangstelling bestaat voor deze vervangende antenne. Let wel: het gaat uitsluitend om het rubber deel van de antenne-spriet. Ik kijk uit naar jullie reactie.