Aanschaf van Saab 900 2.0T SE cabrio

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
dakloos
Geregistreerd lid

Aanschaf van Saab 900 2.0T SE cabrio

Bericht door dakloos » za 14 okt, 2006 11:56

Beste mensen,

Morgen ga ik naar Duitsland om een proefrit te maken in een Saab cabrio. Bouwjaar 1996, 2.0 SE turbo, en heeft nu volgens de website 145.000km gereden. Wie kan mij een paar goede tips geven waar ik op moet letten voordat ik in onderhandeling ga met deze handelaar?

http://www.autoscout24.nl/dut/detail.as ... anget3dcnj

Een belangrijke voorwaarde voor mij is nu in ieder geval de geschiedenis van de auto bekend moet zijn.

Wat is de gemiddelde levensduur van de motors van de cabriokap?

Alvast bedankt! :O:

biter
Geregistreerd lid

Bericht door biter » ma 16 okt, 2006 18:09

in ieder geval zou ik de historie willlen hebben, in duitsland is ook goed geregistreerd of auto's schade hebben gehad, dus zeker even checken.

de kap moet absoluut probleemloos werken aangezien reparaties erg duur zijn, tevens moet je kijken of alle fabrieks modificaties aan de kap door de jaren heen zijn uitgevoerd..

succes

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 16 okt, 2006 18:14

biter schreef:in ieder geval zou ik de historie willlen hebben, in duitsland is ook goed geregistreerd of auto's schade hebben gehad, dus zeker even checken.

de kap moet absoluut probleemloos werken aangezien reparaties erg duur zijn, tevens moet je kijken of alle fabrieks modificaties aan de kap door de jaren heen zijn uitgevoerd
Die modificaties staan middels inslagen op het "modificatieplaatje" ik denk dat er bij aan cabrio van dat jaar 3 of moeten staan

pzenden
Geregistreerd lid

cabrio

Bericht door pzenden » di 17 okt, 2006 20:32

afblijven 9-3 kopen

Plaats reactie