Weer een Saab
Geplaatst: ma 27 sep, 2021 16:22
Ik moet mijn onderschrift aanpassen: na een paar jaar zonder Saab ben ik sinds dit weekend de trotse eigenaar van een 9-3 cabrio Vector uit 2004:
[attachment=1]Saab 9-3.jpg[/attachment]
[attachment=0]Saab 9-3 2.jpg[/attachment]
Bijzonder aan de auto is dat deze rechtsgestuurd is. Ik was verbaasd over hoe snel je hier aan went. Verder is het een 2.0t met automaat (en flippers op het stuur).
Ik ga de auto alleen voor het weekend gebruiken (we rijden elektrisch). En in de winter niet. Mijn plan is de auto dit najaar of volgend voorjaar aan een keuring van Tanisha te onderwerpen. Dat beviel me eerder goed. Een eerste klusje is het vervangen van de knoppen van de audio (es2 150W).
[attachment=1]Saab 9-3.jpg[/attachment]
[attachment=0]Saab 9-3 2.jpg[/attachment]
Bijzonder aan de auto is dat deze rechtsgestuurd is. Ik was verbaasd over hoe snel je hier aan went. Verder is het een 2.0t met automaat (en flippers op het stuur).
Ik ga de auto alleen voor het weekend gebruiken (we rijden elektrisch). En in de winter niet. Mijn plan is de auto dit najaar of volgend voorjaar aan een keuring van Tanisha te onderwerpen. Dat beviel me eerder goed. Een eerste klusje is het vervangen van de knoppen van de audio (es2 150W).